سومین نشست تلفنی مدیران بانک رفاه با مشتریان برگزار شد

با هدف پاسخگویی و پیگیری امور مشتریان؛

سومین نشست تلفنی مدیران عملیاتی بانک رفاه با مشتریان، با هدف پاسخگویی و پیگیری امور مشتریان در محل مرکز پاسخگویی این بانک برگزار شد. 

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،در این نشست دو ساعته که مدیر امور ناحیه دو این بانک و مدیران شعب استان های فارس، مازندران و سمنان حضور داشتند، مسائل و موضوعات مطرح شده از سوی مشتریان دریافت و راهکارهای لازم ارائه شد.
این سلسله نشست های تلفنی مدیران عملیاتی بانک با مشتریان در راستای پاسخگویی شفاف و برقراری ارتباط نزدیک مشتریان با مدیران صورت می پذیرد و تاکنون مدیران ناحیه یک، سه و مناطق تهران پاسخگوی مشتریان بانک بوده و بسیاری از مسائل و چالش های مشتریان بانک رفاه کارگران در قالب این نشست های مستقیم تلفنی رسیدگی شده است.
بانک رفاه براساس رسالت خود به عنوان یک نهاد مالی- اجتماعی تداوم این گونه نشست ها را دنبال می‌کند تا به عنوان بخشی از تعهدات اجتماعی خود با برقراری ارتباطات و پیگیری ها، رضایت تمام ذی نفعان و مشتریان را محقق سازد.
گفتنی است، ناحیه دو بانک رفاه شامل استان های خراسان رضوی، فارس، گیلان، مازندران، کرمان، سیستان و بلوچستان، یزد، سمنان، گلستان، هرمزگان، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویر احمد، خراسان شمالی، خراسان جنوبی و بوشهر است.

 

 

منبع:روابط عمومی

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  +  43  =  46