شناسایی ۲۷۰۰ نفر بدهکار مالیاتی بیت کوین

آژانس مالیات دانمارک اعلام کرد؛

براساس یک خبر رسمی که در روز ۱۲ دسامبر منتشر شد، آژانس مالیات دانمارک (Skattestyrelsen) اعلام کرده‌ است این کشور در حال شناسایی ۲۷۰۰ نفر است که گفته می‌شود برای سود بیت کوین هایشان بدهکار مالیاتی هستند.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، به گفته Skattestyrelsen ، شهروندان دانمارکی بیتکوین را از طریق یک صرافی ارزهای دیجیتال فنلاندی بین سال‌های ۲۰۱۵ تا ۲۰۱۷ خریداری و به فروش می‌رساندند اما هیچ گونه سود یا زیان را بر روی اسناد مالیاتی اعلام نکرده اند.

در حال حاضر، این موسسه به دنبال این افراد با هدف تعیین تعهدات پرداختی آن‌ها خواهد بود.

مدیر مالیاتی Karin Bergen گفت: در حال حاضر ما شهروندان فردی را شناسایی کرده و به کسب اطلاعات جدید از کسانی که قبلا ً داریم ادامه می دهیم. وی ادامه داد:

“اگر چیزی تطابق نداشته باشد با آن‌ها تماس می‌گیریم و اطلاعات بیشتری را درخواست می‌کنیم. با این حال، اینکه چند نفر هستند و این که چه معنایی می‌تواند داشته باشد، هنوز خیلی زود است که بگوییم.”

آژانس Skattestyrelsen اشاره‌ای به این که کدام صرافی درگیر این موضوع بوده نکرد، اما گفت که این اطلاعات سری از طریق یکی از مقامات ارشد مالیاتی فنلاند به دست آمده ‌است.

فنلاند میزبان پلت فرم تجاری بین‌المللی معروف P2P بیت کوین (LocalBitcoins) می‌باشد که در سال جاری پروسه های ضد پولشویی (AML) را محدود و سیستم شناخت مشتری (KYC) را برای دارندگان حساب با حجم بالا پردازش میکند.

تعداد ۲۷۰۰ معامله گر، درگیر خرید بیت کوین به ارزش ۴۹٫۷ میلیون کرونر (۷٫۵۵ میلیون دلار) و فروش بیت کوین به ارزش ۵۳ میلیون کرونر (۸٫۰۵ میلیون دلار) بوده اند.

این احتمالا ً تنها اندکی از ماجرا باشد. Bergen افزود:

“دانشی که ما در مورد استخراج داده ، بخش‌ها و روش‌های عمومی کسب می‌کنیم ، ما را در منطقه عاقل‌تر می‌کند و از راهنمایی‌ها و کار کنترل بهره‌مند خواهیم شد.”

دانمارک به طور رایج یک تصویر ترکیبی از نگرش‌های خود را نسبت به ارزهای دیجیتال ترسیم کرده ‌است.

این ماه، این کشور شامل مجموع ۱۵۰۰ رستوران است که بیت کوین را از طریق پورتال سفارش آنلاین غذای Hungry.dk پذیرش می کند در حالی که از سوی دیگر، بانک محلی Nordea کارگران خود را از اوایل سال جاری از مالکیت دارایی های رمزنگاری محروم کرده‌است.

منبع : Cointelegraph

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

9  ×    =  72