کاهش اختلاف نرخ ارز در صرافی‌ها با بازار آزاد

آخرین اخبار از بازار ارز؛

بازار ارز بعد از کاهش قیمت و ایجاد ثبات نسبی روزهای آرامی را سپری می‌کند و اختلاف قیمت در صرافی‌ها با بازار آزاد کاهش پیدا کرده است.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،گزارش ها از میدان فردوسی حاکی از افزایش ناچیز قیمت دلار نسبت به روز گذشته است که باعث شده  دلار  با نرخ ۱۱ هزار و ۶۰۰ تومان معامله شود و هر دلار نیز ۱۱ هزار و ۴۰۰ تومان توسط صرافی‌ها خریداری شود.

نرخ معاملاتی  یورو در تابلوی صرافی‌های خیابان فردوسی ۱۳ هزار  و ۱۵۰ تومان درج شده و هر یورو نیز ۱۳ هزار تومان توسط صرافی‌ها خریداری می‌شود.

دلار در ساعت ۱۲ روز جاری در صرافی ملی با قیمت ۱۱ هزار و ۵۰۰ تومان  معامله می‌شد که نسبت به روز گذشته با قیمت ۱۱ هزار و ۳۵۰ تومانی بالغ بر  رشد  ۲۵۰ تومان  رشد دارد. همچنین دلار در صرافی ملی از مردم با قیمت ۱۱ هزار و ۵۰۰ تومان خریداری می‌شود.

لازم به ذکر است که نرخ یورو  در صرافی ملی  برای معامله ۱۳ هزار و ۱۷۰ تومان و برای خرید از مردم ۱۳ هزار و ۱۷۰ تومان نرخ گذاری شده است.

قیمت خرید هر سکه بهار آزادی طرح جدید ۳ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان و قیمت فروش آن نیز ۳ میلیون ۸۰۰ هزار تومان در تابلوی صرافی‌های فردوسی درج شده است؛ همچنین سکه بهار آزادی به ترتیب با قیمت‌های ۳ میلیون تومان و ۳ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان خرید و فروش می‌شود.

 

 

 

منبع:ایبنا

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

67  −  63  =