شبکه اجتماعی «pivot»، ابزاری برای جامعه بلاک چین

پیوت (Pivot) یک شبکه اجتماعی برای کسانی است که به بلاک چین و دنیای ارز دیجیتال علاقه مند می‌باشند. این برنامه به عنوان ابزاری برای جامعه بلاک چین عمل می‌کند تا کاربران به طور آزاد همکاری کرده و با یکدیگر ارتباط برقرار کنند.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، می‌توانید با مطالعه و هم چنین به اشتراک گذاری پست ها و دعوت دوستان به طور روزانه پاور (POWER) دریافت کنید. پاور را می‌توان به PVT تبدیل و در کیف پول ذخیره کرد. در حال حاضر پیوت (Pivot) به کاربران امکان می‌دهد تا با مطالعه پست ها، مشارکت در پیش بینی های بازار، به اشتراک گذاری پست ها و شرکت در رویدادهای ایردراپ، PVT، PVTP و بیت کوین دریافت کنند. شما می توانید بین بیت کوین و PVTP خودتان انتخاب کنید کدام را ذخیره کنید. هم چنین می‌توانید بیت کوین را برداشت کنید و در کیف پول خارج از پلتفرم واریز کنید. قابلیت برداشت PVT نیز قرار است به زودی افزوده می‌شود. مجموع PVT در گردش حدود ۳۱,۴۱۵,۹۲۶,۵۳۵ است.
ویژگی ها

این برنامه شامل اخبار و مقالات مراجع معتبری همچون کوین تلگراف (Coin telegraph)، کوین دسک (Coindesk)، بایننس نیوز (Binance News)، اتر نیوز (Eth news) و  BTC Manager و  AMB کریپتو (AMB crypto) و بسیاری از مراجع دیگر می‌باشد. پیوت (Pivot) بازار ارزهای دیجیتال، قیمت و نمودارهای همزمان بیش از ۱۴۰۰ ارز دیجیتال را ارائه می‌دهد. تمام کاربران می‌توانند پست ارسال کنند، لینک به اشتراک بگذارند و در جامعه حضور فعال داشته باشند. این موضوع به تمام کاربران فرصت دیده شدن می‌دهد. پیوت (Pivot) دائما جامعه را از آخرین پروژه ها و خبرها مطلع می‌کند. سیستم ایمن پیوت (Pivot)، کاربران را در خصوص کلاهبرداران آگاه می‌سازد.
پروژه ها

    پروژه X: پیوت (Pivot) برنامه های خود را برای لیست شدن در صرافی ها و ثبت دامنه جدیدی به نام pivot.one اعلام کرد.
    کارناوال کاربران پیوت (Pivot): پروژه ای بزرگ شامل جایزه های روزانه PVT در ازای به اشتراک گذاری مطالب، پیش بینی بازار، ایردراپ ها و انجام وظایف دارای جایزه.
    پیش بینی های بازار: به کاربران این فرصت داده شده است تا دانش خود از بازار را محک بزنند و سعی در پیش بینی روند بازار داشته باشند. به ازای پیش بینی های صحیح نیز جایزه دریافت می‌کنند.
    پیوت (Pivot) مستر: به کاربران امکان داده می‌شود تا پیوت (Pivot) مستر (Pivot Master) شوند. در این قابلیت اگر شما در زمینه های تحلیل و بررسی بازار، ترید و معاملات، پروژه ها و موارد دیگر حرفه ای هستید و دانشی دارید می توانید دانش خود را به اشتراک بگذارید و جایزه دریافت کنید.

اکوسیستم پیوت (Pivot)

۵ نقش اصلی در اکوسیستم پیوت (Pivot) وجود دارد که عبارتند از:

     تیم موسس: این تیم، پیوت (Pivot) را تاسیس کرده است.
    شرکای خلاق: تولیدکنندگان محتوا بوده و اخبار و اطلاعات و نظرات شخصی مرتبط با بازار را ارائه می‌دهند.
    شرکای تبلیغاتی: این اعضا درصدد رشد جامعه پیوت (Pivot) می‌باشند.
    شرکای توسعه مشترک: مدیران و سازندگان جامعه می‌باشند.
    اعضای جامعه: مخاطبان جامعه پیوت (Pivot) بوده و نظرات خود را به اشتراک می‌گذارند و در فعالیت ها شرکت می‌کنند. گواه اثبات مشارکت در جامعه یا CPOC الگوریتمی است که میزان حضور و مشارکت اعضا در جامعه را می‌سنجد و طبق این الگوریتم، به اعضای جامعه PVT اعطا می‌کند.

مقایسه

در حال حاضر پروژه ای وجود ندارد که بتوان با پیوت (Pivot) مقایسه کرد. پیوت (Pivot) در مراحل اولیه به سر می‌برد اما تاکنون بیش از یک‌ میلیون بار از فروشگاه گوگل پلی دانلود شده است. دریافت ها و موارد ارائه شده شگفت انگیز بوده اند. می‌توان پیوت (Pivot) را اینگونه تعریف کرد:

سایت ردیت + سایت کوین دسک = پیوت (Pivot)
سرمایه گذاران

    بایننس: یکی از ۱۰ صرافی برتر و محبوب ارز دیجیتال
    هیوبی (HOUBI): یکی از ۱۰ صرافی برتر ارز دیجیتال
    ال‌دی کپیتال (LD capital): یک صندوق سرمایه گذاری دارایی های دیجیتال که معطوف به پروژه های بلاک چین می‌باشد.
    آی‌ان بلاک چین (INBlockchain): پر نفوذ ترین گروه سرمایه گذاری در فضای بلاک چین کشور چین.
    لینک وی‌سی (Link VC): صندوق کریپتو پیشرو که هدف آن، پرورش شرکت های خلاق و تاثیرگذار در صنعت بلاک‌ چین می‌باشد.
    دنیل یانگ از SAIF، ژی یوجی مدیرعامل سابق DOMOB، مدیر ارشد سابق بخش فنی Baidu، مسئول بخش تحقیق و توسعه Baidu Tieba.
    لین اینگ مینگ اولین مدیر ارشد بخش فنی شرکت تاندر، موسس Kuailexue، مشاور تحقیقاتی سابق تن سنت، کارمند ارشد بخش تحقیق و توسعه Baidu.

 

منبع: میهن بلاکچین

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  ×  5  =  15