ارائه ارز تا سقف ۱۰۰۰یورو به مسافران/دلار در بانک‌ها بالاتر از بازار معامله شد

آخرین اخبار از عرضه ارز در بانکها؛

یورو مسافرتی امروز در بانک‌ها حدود ۱۳ هزار و ۸۰۰ تومان عرضه می‌شود که نسبت به روز گذشته حدود ۲۰۰ تومان افزایش قیمت داشته است.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،امروز شعب ارزی بانک‌ها در صورت تکمیل بودن مدارک مسافران، تا ۵۰۰ یورو برای سفر به کشورهای همسایه و مشترک‌المنافع و تا سقف ۱۰۰۰ یورو به سایر کشورها ارائه می‌کردند که نرخ آن در شعب ارزی بانک‌ها حدود ۱۳ هزار و ۸۴۶ تومان بود. این نرخ نسبت به روز گذشته حدود ۲۰۰ تومان کاهش داشت.

نرخ خرید دلار بالاتر از بازار آزاد

در این شرایط نرخ خرید دلار با افزایش نسبت به روز گذشته در شعب ارزی بانک‌ها به ۱۱ هزار و ۷۷۳ تومان رسید.از سوی دیگر، نرخ خرید یورو در شعب ارزی بانک‌ها نیز نسبت به روز گذشته حدود ۲۰۰ تومان افزایش قیمت داشت و بانک‌ها هر یورو را ۱۳ هزار و ۲۹۶ تومان خریداری کردند.

نرخ خرید هر پوند انگلیس نیز در بانک‌ها ۱۵ هزار تومان اعلام شد. روز گذشته نرخ خرید دلار در بانک‌ها ۱۱ هزار و ۵۷۸ تومان و یورو ۱۳ هزار و ۱۲۶ تومان بود.

گفتنی است نرخ خرید ارز در بانک‌ها، از زمان اعلام تا هفته گذشته عموما رو به افزایش بوده است؛به طوری‌ که نرخ خرید دلار در شعب ارزی بانک‌ها در ابتدا از ۹۵۰۰ تومان آغاز شد و به بیش از ۱۲ هزار و ۵۰۰ تومان نیز رسید، اما از حدود دو هفته پیش بانک‌ها نرخ خرید دلار را کاهش دادند و امروز بار دیگر نرخ خرید دلار در بانک‌ها افزایش محسوسی داشت؛ تا جایی که نرخ خرید دلار در بانک‌ها امروز از بازار آزاد بیشتر شد.

بر اساس این گزارش، هر دلار آمریکا امروز در بازار آزاد با نرخ ۱۱ هزار و ۵۰۰ تومان خریداری شده است.

بر اساس اعلام صرافی‌ها، نرخ فروش لیر امروز در بازار غیر رسمی ۲۳۵۰ تومان، نرخ فروش درهم ۳۵۰۰ تومان و نرخ فروش پوند نیز ۱۶ هزار و ۵۰۰ تومان بوده است.

 

منبع:ایسنا

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

31  −    =  22