تحلیل متخصصان کریپتوکارنسی از روند بازار ارز دیجیتال+بررسی بورس ها و بازارهای موازی

چه بر سر بازار ارزهای دیجیتال آمده است؟

طی ۱۰ روز گذشته تمام بازار ارزهای دیجیتال متحمل یک کاهش قیمت شدید و فروش یکجا شده است

چه بر سر بازار ارزهای دیجیتال آمده است؟/ تحلیلگران پاسخ می‌دهند

انشعاب درگیرانه‌ بیت کوین کش در روز ۱۵ نوامبر اتفاق افتاد که موجب ایجاد دو زنجیره جداگانه به نام‌های بیت کوین ای‌بی‌سی (Bitcoin ABC) و بیت کوین اس وی (Bitcoin SV) شد که طی آن بخش از ارزش بیت کوین کش به زنجیره جدید یعنی بیت کوین اس وی تعلق گرفت.

علاوه بر این، لی با اشاره به تصمیم کمیسیون بورس ایالات متحده مبنی بر دریافت مالیات از چندین عرضه اولیه سکه (ICO) و برخورد با متخلفان، معتقد است که این فشارهای مقرراتی هم نقشی در این فضای نزولی بازی کرده‌اند. یکی دیگر از علل این سقوط، اخباری مبنی بر تحقیقات تازه درباره ارز دیجیتال باثبات تتر(USDT) است.

به عقیده لی فشارهای جهانی مانند تنش های تجاری، سیاست‌های سختگیرانه بانک‌های مرکزی و خروج بریتانیا از اتحادیه اروپا هم اثر خود را بر روی این وضعیت گذاشته‌اند.

آیا این به معنای شکست بیت کوین است؟خیر..!

بازارهای سنتی هم دست کمی از بازار ارزهای دیجیتال ندارند. تحلیلگران پیش بینی می‌کنند که پس از ارزهای دیجیتال و بازارهای نفت، یک سقوط کوبنده هم در کمین بازارهای سنتی است. لی در این خصوص گفت:

تمام بازارهای سنتی سراسر دنیا در ضعف و ترس به سر می‌برند و احساسات در بازار نقش اجتناب ناپذیری دارند. آیا این به معنای شکست بیت کوین است؟ نه. بیت کوین هنوز وجود دارد اما در کوتاه مدت، ترس و وحشت همیشه یک معنی دارد.

یکی دیگر از تحلیل‌گران برجسته بازار، ماتی گرین‌اسپان، با اشاره به سقوط بازارهای جهانی سهام، این احساسات را طبیعی خواند.

چه بر سر بازار ارزهای دیجیتال آمده است؟/ تحلیلگران پاسخ می‌دهند

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

6  +    =  8