نمایشگاه تراکنش ایران،نقطه امید صنعت بانکداری و پرداخت

مدیر کل سابق روابط عمومی بانک مرکزی عنوان کرد؛

محمد علی کریمی تاکید کرد: نمایشگاه تراکنش ایران در واقع نقطه امید بخشی است و در شرایطی که نگاه همه به دولت است می‌بینیم که بخش خصوصی به کمک دولت می‌آید و امیدوارم حضور شرکت‌های خارجی در نهایت منجر به کاهش فشار تحریم ها بر نظام بانکی کشور می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،«محمد علی کریمی» مدیر کل سابق روابط عمومی بانک مرکزی در آستانه برگزاری چهارمین دور نمایشگاه تراکنش ایران، گفت: اگر شرکت‌های استارتاپی و بانک‌‎ها و شرکت‌های مرتبط با آن‌ها مشارکت جدی در این نمایشگاه داشته باشند انتظار می رود برآیند این نمایشگاه با گفت‌وگوهایی که در پنل‌های کارگاه‌های آموزشی آن اتفاق می‌افتد بتواند تا حدودی به برون رفت نظام بانکی از تحریم‌هایی که وجود دارد کمک کند و راهگشا باشد.
 
وی افزود: نمایشگاه تراکنش ایران می‌تواند محل مباحثه و راه‌حل یابی برای بسیاری از مشکلاتی که در صنعت بانکداری و بانکداری الکترونیک وجود دارد باشد، همچنین در این نمایشگاه می تواند ایده های جدیدی مطرح شود و ما می‌توانیم از تهدید موجود از جانب تحریم‌ها فرصت‌سازی کنیم.
 
وی با بیان اینکه نمایشگاه تراکنش ایران می‌تواند محمل خوبی برای تبدیل تهدید به فرصت باشد، افزود: اینکه چنین همایشی از سوی بخش خصوصی برگزار می‌شود نشان دهنده آن است که بخش خصوصی ما هنوز نایی برای نفس کشیدن دارد و اگر به آن توجه شود می‌تواند به کمک بخش‌های دولتی و عمومی کشور بیاید.
 
کریمی تاکید کرد: نمایشگاه تراکنش ایران در واقع نقطه امید بخشی است و در شرایطی که نگاه همه به دولت است می‌بینیم که بخش خصوصی به کمک دولت می‌آید و امیدوارم حضور شرکت‌های خارجی در نهایت منجر به کاهش فشار تحریم ها بر نظام بانکی کشور می‌شود.
 
وی با اشاره به حضور شرکت های خارجی در نمایشگاه تراکنش ایران با وجود تحریم های غرب علیه کشور، افزود: با نیروی انسانی خوبی که داریم می‌توانیم با بهره مندی از آموزش‌ها و تجارب به روز شرکت‌های خارجی حاضر در نمایشگاه تراکنش ایران در عرصه بانکداری الکترونیک روی پای خود بایستیم.
 
مدیر کل سابق روابط عمومی بانک مرکزی تاکید کرد:‌ فکر می‌کنم برگزاری نمایشگاه تراکنش ایران فرصت ویژه‌ در کشور است و همه باید از آن حمایت کنند و در آن مشارکت داشته باشند چرا که این نمایشگاه محلی برای هم افزایی است. نمایشگاه تراکنش ایران نقطه امیدی برای صنعت بانکداری الکترونیک است و طبیعتا باید از آن استقبال شود.
 
چهارمین دور نمایشگاه تراکنش ایران، 22 تا 24 آبان ماه جاری در محل برگزاری نمایشگاه های بین المللی بوستان گفت وگو برگزار می شود.

 

 

منبع:فابانیوز

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  ×  2  =  18