نمایشگاه‌های تخصصی؛ بستری برای انتقال تجربیات و نوآوری‌های بخش خصوصی

مدیرعامل شرکت فن‌آوران انیاک بیان کرد:

مدیرعامل شرکت فن‌آوران انیاک گفت: برگزاری نمایشگاه‌های بانکداری و پرداخت نه تنها ضرورت دارد، بلکه مهم‌ترین بستری است که بخش خصوصی تجربیات، نوآوری‌ها، ایده‌ها و زیرساخت‌های مرتبط با فن‌آوری حال حاضر را ارائه و در اختیار متخصصان این امر قرار دهد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، علی محمد سرخوش افزود: با توجه به رشد فزاینده برگزاری نمایشگاه‌ها و تعدد آن در حوزه‌های مختلف، رویکردهای تخصصی‌تر می‌تواند مهم‌ترین شاخص یک نمایشگاه موفق به‌شمار رود؛ بدین ترتیب هم بازدیدکننده و هم شرکت‌کننده در نمایشگاه، حضوری هدفمندتر خواهد داشت.
 
وی ادامه داد: بنابراین، یک نمایشگاه تخصصی در حوزه بانکداری و پرداخت در صورت گرایش به سمت اختصاصی‌تر بودن و تمرکز بر حوزه تراکنش، نتیجه مطلوب‌تری خواهد داشت؛ برای مثال، معرفی محصولات و ابداعات بانکداری غیر تراکنشی، با وجود ارتباط تنگاتنگ آن با مقوله پرداخت، در حوزه دیگر بانکداری قابل عرضه و معرفی است که این به تخصصی‌تر شدن نمایشگاه کمک می‌کند.
 
مدیرعامل شرکت فن آوران انیاک، نقش بخش دولتی را در سیاستگذاری‌های کلان این حوزه برای تطبیق کسب و کار با فضای اقتصادی کشور و جهان مهم دانست و افزود:، اما برگزاری چنین نمایشگاه‌هایی بهتر است همواره به بخش خصوصی سپرده شود.
 
سرخوش گفت: بهره‌مندی  از منابع سرمایه‌گذاری بخش خصوصی یکی از اصلی‌ترین راهکارهای توسعه اقتصادی است  و به خوبی می‌تواند پاسخگوی نیازهای رو به رشد طرح‌ها و پروژه‌های نیازمند سرمایه گذاری وابسته باشد.
 
وی بیان کرد: شرکت فن‌آوران انیاک، با توجه به تجربه و حضور دیرین خود در عرصه تراکنش، ضمن رونمائی از محصولات و زیرساخت‌های مرتبط با این حوزه، نگاهی نوین و جذاب در حمایت از استارت‌آپ‌ها و همچنین شتابدهی به رشد و توسعه آنها داشته و استارت‌آپ‌های تراکنش‌محور را معرفی و به نمایش می‌گذارد.

 

منبع: فابانیوز

 

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  +  9  =  17