«سختی‌ها باقی نمی‌مانند»

مهمترین پیام نمایشگاه تراکنش ایران

عضو سابق هیئت مدیره بانک صادرات بر این باور است که نمایشگاه تراکنش ایران محلی برای به روز شدن مدیران و تصمیم گیران صنعت بانکداری و پرداخت در زمینه فناوری های نوین است.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، مجتبی لشکربلوکی، مدیرعامل مدیریت ثروت ستارگان در گفت وگو با خبرنگار فابانیوز درباره برگزاری نمایشگاه تراکنش ایران، و تاثیر برگزاری این نمایشگاه بر توسعه و بهبود فضای کسب وکاری کشور، گفت: برگزاری این نمایشگاه می تواند موجب آن شود که فعالان و و مدیران ارشد صنعت بانکداری و پرداخت در جریان آخرین تحولات عرصه فناوری قرار بگیرند.
 
وی افزود: سرعت تغییرات فناوری بالاست و همین باعث می شود که مدیران که معمولا بسیار هم گرفتار هستند از این قافله عقب بمانند. برگزاری نمایشگاه تراکنش ایران موجب می شود که مدیران ارشد و تصمیم گیران در جریان آخرین تحولات فناوری قرار می گیرند و می توانند آن را در کسب وکار خود به کار بگیرند.
 
عضو سابق هیئت مدیره بانک صادرات با اشاره به رویکرد فعالان و مدیران عرصه بانکداری و پرداخت به برگزاری نمایشگاه تراکنش ایران نیز گفت:‌ تحریم ها فقط روی مبادلات بین المللی موثر است و 95 درصد فضای کاری موسسات مالی و پولی تحت تاثیر تحریم ها نیست. بنابراین 95 درصد نباید تحت الشعاع 5درصد قرار بگیرد.
 
لشکربلوکی همچنین درباره مهمترین پیام برگزاری نمایشگاه تراکنش ایران با حضور شرکت های خارجی و در میانه تحریم های شدید غرب علیه ایران، گفت: مهم ترین پیام این است که سختی ها فانی اند، سرسخت ها باقی!
 
نمایشگاه تراکنش ایران 22 تا 24 آبان ماه در محل برگزاری نمایشگاه های بین المللی بوستان گفت‌وگو برگزار خواهد شد.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

13  −  9  =