انتخاب وحید تائب به سمت ریاست کمیسیون«مراکز داده»/همسان‏ سازی قراردادهای حوزه رایانه اجرایی می شود

در ادامه تشکیل کمیسیون ‏های تخصصی سازمان نظام صنفی رایانه‏‌ای استان تهران صورت گرفت؛

بیست ‏و یکمین جلسه هیات‏ مدیره سازمان نظام صنفی رایانه‏‌ای استان تهران در محل دبیرخانه این سازمان برگزار شد

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،در ادامه تشکیل کمیسیون ‏های تخصصی و با توجه به برگزاری انتخابات کمیسیون «مراکز داده» و معرفی دو کاندیدا برای ریاست این کمیسیون، هیات‏ مدیره به اتفاق آرا وحید تائب را به سمت ریاست این کمیسیون منصوب کرد.
 
سپس، گزارش عملکرد سه ماهه تابستان دبیرخانه توسط دبیر سازمان ارائه شد. در این گزارش شاخص‏ های عملکردی دبیرخانه (مانند میزان مشارکت اعضای هیات‏ مدیره در جلسات، آمار برگزاری کمیسیون‏ های تخصصی و میزان مشارکت در آن‏ها، تعداد عضویت اعضای جدید، تعداد تمدید عضویت اعضای فعلی، حجم مکاتبات دبیرخانه، پرونده ‏های شورای انتظامی بدوی و تجدیدنظر و مرکز داوری) ارائه شد. طبق آمار ارائه شده، میزان مشارکت اعضای هیات ‏مدیره (اعم از اصلی و علی ‏البدل) طی سه ماه تابستان 84% بوده است. بر همین اساس، میانگین ماهانه عضویت اعضای جدید در شاخه شرکت‏ ها در همین مقطع 30 و میانگین تمدید عضویت اعضا در همین شاخه و برای همین مقطع،122 بوده است.
 
در ادامه، علی عباس ‏نژاد طی گزارش موضوع اهمیت امنیت زیرساخت فناوری اطلاعات سازمان (هم تهران و هم کشور) را مطرح کرد. بنا به پیشنهاد وی و تایید رییس هیات‏ مدیره، مقرر شد کمیته ‏ خاص این موضوع تشکیل شده تا موضوعات مرتبط را پیگیری و به هیات‏ مدیره گزارش دهد.
 
سپس سیامک غنیمی فرد «قرارداد تیپ تامین تجهیزات سخت‏ افزاری» را که توسط کمیسیون سخت ‏افزار تهیه شده بود ارائه کرد. هدف از این قرارداد، همسان‏ سازی قراردادهای این حوزه است که می تواند از بروز اختلافات بعدی جلوگیری کند. به دلیل اهمیت موضوع، مقرر شد سند توسط سایر کمیسیون ‏های مرتبط هم بررسی شده و پس از اعلام نظر و جمع ‏بندی نهایی، در پورتال سازمان قابل دسترسی و استفاده باشد.
 
در پایان، مازیار گنجه‏ ای، بر اساس آیین ‏نامه تشکیل کمیسیون ‏ها، پیشنهاد خود مبنی بر ترمیم کمیسیون مشاوران را ارائه داد. این طرح به اتفاق آرا مصوب و اعضای جدید منصوب شدند.

 

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

53  −    =  47