نمایشگاه تراکنش ایران؛ راهکار بهبود فضای بانکداری و پرداخت الکترونیک در کشور

«محسن قادری» مدیرعامل شاپرک عنوان کرد؛

مدیرعامل شرکت شبکه الکترونیک پرداخت کارت شاپرک بر این باور است که خوب است که فعالان عرصه بانکداری الکترونیک و پرداخت کشور در نمایشگاه تراکنش ایران حضور پیدا کنند و از ایده ها و محصولات و فناوری‌های نوینی که در این نمایشگاه عرضه می شود بازدید کنند و در جریان آن قرار بگیرند و از آنچه که قابل حمایت، توسعه و سرمایه گذاری است حمایت کنند.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،کمتر از دو هفته تا برگزاری چهارمین نمایشگاه تراکنش ایران زمان باقی مانده است و بیش از ده ها شرکت فناوری و اطلاعات و همچنین فین تک های حوزه پرداخت و شهر هوشمند آمادگی خود را برای شرکت در این نمایشگاه اعلام کرده اند. همچنین بسیاری از مقامات و شخصیت های عرصه بانکداری و پرداخت کشور نیز به بیان نظرات خود درباره برگزاری این نمایشگاه پرداخته و خواستار حمایت همه جانبه تصمیم گیران و فعالان از این نمایشگاه شده اند. مدیرعامل شرکت شبکه الکترونیک پرداخت کارت شاپرک نیز معتقد است که برگزاری نمایشگاه های تخصصی مانند نمایشگاه تراکنش ایران به بهبود و پیشرفت فضای بانکداری و پرداخت الکترونیک در کشور کمک می کند.
 
«محسن قادری» مدیرعامل شرکت شبکه الکترونیک پرداخت کارت شاپرک در گفت وگو با خبرنگار فابانیوز درباره برگزاری نمایشگاه تراکنش ایران گفت: برگزاری نمایشگاه ها در حوزه پرداخت و بانکداری اقدامی مثبت است.
 
وی افزود: برگزاری نمایشگاه در حوزه پرداخت و بانکداری مانند نمایشگاه تراکنش ایران  اقدامی مثبت است، چرا که چنین گردهمایی هایی موجب آن می شود که فعالان این عرصه در جریان کارکرد و پیشرفت های یکدیگر قرار می گیرند و افرادی که از این فضا اطلاعاتی نیز در اختیار ندارند در جریان آخرین تحولات آن قرار می گیرند.
 
قادری تاکید کرد: برگزاری نمایشگاه های تخصصی مانند نمایشگاه تراکنش ایران به بهبود و پیشرفت فضای بانکداری و پرداخت الکترونیک در کشور کمک می کند.
 
وی با اشاره به برگزاری چهارمین دور نمایشگاه تراکنش ایران، افزود: برگزاری نمایشگاه های تخصصی ایجاد فکر می کند و معتقدم برگزاری تراکنش چهارم اقدامی مثبت است.
 
مدیرعامل شرکت شبکه الکترونیک پرداخت کارت شاپرک همچنین گفت: خوب است که فعالان عرصه بانکداری الکترونیک و پرداخت کشور در نمایشگاه تراکنش ایران حضور پیدا کنند و از ایده ها و محصولات و فناوری‌های نوینی که در این نمایشگاه عرضه می شود بازدید کنند و در جریان آن قرار بگیرند و از آنچه که قابل حمایت، توسعه و سرمایه گذاری است حمایت کنند.
 
چهارمین دور نمایشگاه تراکنش ایران ITE 2018  در تاریخ 22 تا 24 آبان ماه جاری در محل برگزاری نمایشگاه های بوستان گفت وگو و با حضور مقامات ارشد کشور برگزار خواهد شد.

 

 

منبع:فابا نیوز

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  ×  3  =  27