کارنامه وزارت اقتصاد درخشان است/ کاهش رتبه تامین نرخ مالى از ٤٠به زیر ٢٠درصد

در مراسم معارفه وزیر جدید اقتصاد مطرح شد؛

رحمت الله اکرمى، سرپرست پیشین وزارت اقتصاد در مراسم معارفه وزیر امور اقتصادی و دارایی: وزیر این وزارتخانه با وظایف سنگینى مواجه است و باید کنترل شرایط سخت کشور را به نقش وزارت دارایى اضافه کرد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،رحمت الله اکرمی گفت: آقاى دژپسند! وزارتخانه اى از آقاى کرباسیان تحویل مى گیرید که کارنامه خوبى دارد و من برخى از اقدامات این وزارتخانه را اعلام مى کنم. در زمینه رشد الکترونیکی کردن خدمات، وزارت اقتصاد رتبه اول، بیمه مرکزى رتبه دوم و سازمان مالیاتی رتبه سوم را داشته اند. در یکسال گذشته نرخ تامین مالى که ٤٠ درصد بود را به زیر ٢٠درصد  رسانده ایم.

او ادامه داد: بیش از ٥هزار میلیارد تومان از بدهى هاى دولت را تسویه کردیم. حدود ٥٠ میلیون نفر سود سهام عدالت گرفتند. حدود ٣٠٠هزار نفر از کسانى که مالیات پرداخت نمى کردند شناسایى شدند. با این کارنامه بود  که وزارت امور اقتصادی و دارایى در سال ٩٧، دو بار از طرف مقام معظم رهبرى تشویق شده است.

وی افزود: از نمایندگان مجلس بابت راى خوبى که به آقاى دژپسند داده اند تشکر مى کنم و قول مى دهم تمام عوامل وزارت اقتصاد در خدمت وزیر اقتصاد در مسیر گذراندن شرایط سخت فعلى هستند.

 

 

 

منبع:اقتصاد آنلاین

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  ×  2  =  8