پاسخ به نیازهای شهروندان در اَپ«تهران من»/شهرداری در حال بررسی فن‌آوری «بلاک چین» است

در نشست خبری مدیرعامل فاوای شهرداری تهران عنوان شد؛

نشست خبری همایش تهران هوشمند با حضور محمد فرجود مدیرعامل سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری تهران برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،فرجود در این نشست گفت:تمرکز ما ارائه برنامه هوشمندسازی برای تعامل با ذینفعان است که همه اتفاق نظر داشته باشند.چراکه ما در مرحله بلوغ هستیم.

وی در خصوص رویکرد فاوای شهرداری تهران در فین‌تک گفت:در حوزه فین‌تک مهمترین مسئله این است که سرویس‌ها،به‌ویژه سرویس هایی که در  پرداخت خرد می تواند به بهینه‌سازی کمک کند را ارائه دهیم. زیرساخت‌هایی مثل سوییچ که مردم در انجام پرداخت‌های شهری به آن نیاز دارند.

فرجود با اشاره به اینکه شهرداری تهران در حوزه‌های جدیدترنیز فعال شده است گفت:شهرداری در بحث بلاکچین در حال بررسی این تکنولوژی است.

او در ادامه گفت:نگاه ما این است نیازها را شناسایی کنیم و بر مبنای آنچه که pspها نیاز دارند فضا را برای فعالیت آن‌ها هم فراهم کنیم،همچنین در «تهران من»سرویس‌هایی قرار است ارائه شود که غیر از سرویس‌های شهرداری هم در آن ارائه شود.

مدیرعامل فاوای شهرداری تهران با اشاره به اتفاقات اخیر در خصوص پرداخت خرد در تاکسی‌های شهر تهران گفت: در بحث کدهای QR قرار است نهاد تراستی برای پذیرندگان شهری تعیین شود. در همین هفته جلسه عملیاتی در مورد یکسان‌سازی خواهیم داشت و وارد طراحی و پیاده‌سازی خواهیم شد و تمرکز بر این است که بازار را برای ورود بازیگران مطمئن سازیم.

در همایش تهران هوشمند که ۱۹ تا ۲۰ آذر در مرکز همایش‌های بین‌المللی برج میلاد برگزار می‌شود، نشست‌هایی برای بحث فین‌تک و به خصوص بلاکچین برگزار خواهد شد.

 

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  ⁄  1  =  2