انتقاد از دخالت دولت درحوزه‌های رقابتی/دولت به جای دخالت،حمایت کند!

مدیرعامل شرکت فناوری اطلاعات ناواکو عنوان کرد؛

مدیرعامل شرکت فناوری اطلاعات ناواکو، دخالت دولت در حوزه‌های رقابتی را نادرست دانست و گفت: بخش‌های دولتی بهتر است برگزاری نمایشگاه‌های تخصصی را به مجموعه‌های خصوصی بسپارند و در این میان تنها نقش حمایتی را ایفا کنند.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،حمید بنائیان،مدیرعامل شرکت فناوری اطلاعات ناواکو افزود: تجربه نشان داده است که دولت مجری خوبی برای چنین رویدادهایی نیست و هر زمان که نمایشگاهی در حوزه‌های تخصصی برگزار کرده، معمولا کیفیت خوبی نداشته است.
 
وی ادامه داد: یک رویداد کسب و کاری در حوزه بانکداری و پرداخت می‌تواند‌ محلی برای گردهمایی و آشنایی فعالان این صنعت با یکدیگر و آگاهی از آخرین دستاوردها و پیشرفت‌های آنها باشد.
 
مدیرعامل شرکت فناوری اطلاعات ناواکو گفت: فرهنگسازی در زمینه خدمات بانکداری الکترونیک و افزایش ضریب نفوذ آن در جامعه از دیگر دستاوردهای چنین نمایشگاهی است؛ پیشرفت‌هایی که در این حوزه صورت گرفته، باعت ارتقا سطح و ایجاد تنوع در سرویس‌های بانکداری شده است و ادامه این مسیر می‌تواند به رشد اقتصادی و اشتغالزایی بیشتر منجر شود.
 
اهمیت برنامه‌های جانبی در نمایشگاه‌های تخصصی
بنائیان، طرح بحث‌های علمی روز را از جمله ویژگی‌های مهم برای نمایشگاه‌های تخصصی دانست و افزود: برگزاری سمینارها، نشست‌ها و کارگاه‌های علمی با همکاری متخصصان و شخصیت‌های باتجربه می‌تواند در انتقال دانش و شگل‌گیری تضارب آرا میان فعالان صنعت موثر باشد.
 
وی با اشاره به برگزاری برنامه‌های جانبی متعدد در حاشیه دوره‌های پیشین نمایشگاه تراکنش ایران، ادامه داد: برگزارکنندگان این رویداد نشان داده‌اند که به اهمیت چنین رویدادهایی به خوبی واقف هستند.
 
عضو هیات‌مدیره شرکت فناوری اطلاعات ناواکو، افزود: فضاسازی و ایجاد فرصت مناسب برای کسب و کارها به منظور معرفی محصولات و خدمات خود، یکی دیگر از ویژگی‌های لازم برای یک نمایشگاه تخصصی است.
 
بنائیان گفت: همچنین دعوت از شرکت‌‌های استارت‌آپی و دانش‌بنیان می‌تواند بر تاثیرگذاری ‌بیشتر اینگونه نمایشگاه‌ها بیافزاید. این امر نیز در رویداد ITE مورد توجه قرار دارد.
 
به گفته وی، اطلاع‌رسانی و تبلیغات دقیق در مورد نمایشگاه در روزهای منتهی به این رویداد بسیار مهم است؛ چرا که به جذب بازدیدکننده کمک می‌کند.
 
برنامه‌ریزی برای حضوری فعالانه در ITE 2018
 
مدیرعامل شرکت فناوری اطلاعات ناواکو، با اشاره به فعالیت‌های این مجموعه در زمینه‌های مختلف از جمله تولید نرم‌افزار بانکداری متمرکز، نرم‌افزارهای ستادی سازمان‌ها، حوزه پرداخت و شبکه‌سازی و مانتورینگ، بیان کرد: در کنار این موارد، ناواکو از سال 1391 در حوزه خدمات آزادراهی حضوری جدی دارد؛ این خدمات تحت عنوان ETC شناخته می‌شود و به معنای پرداخت الکترونیک عوارض است.
 
بنائیان، ITE 2018 را فرصت خوبی برای معرفی محصولات و خدمات کسب و کارها دانست و افزود: شرکت فناوری اطلاعات ناواکو از این فرصت به ویژه برای معرفی فعالیت‌های خود در حوزه پرداخت استفاده می‌کند که از جمله آنها می‌توان به خدمات ETC و جایگاه‌های سوخت اشاره کرد.
 
وی ادامه داد: این شرکت، حضوری فعالانه و جدی در نمایشگاه امسال خواهد داشت. از جمله برنامه‌هایی که در سال گذشته نیز اجرایی شد و در حال برنامه‌ریزی برای تکرار آن در ITE 2018 هستیم، بازدید دانش‌آموزان دبیرستان‌های تهران از این رویداد، تحت عنوان درس کارآفرینی است.  
 
عضو هیات‌مدیره شرکت فناوری اطلاعات ناواکو، هدف از این کار را آشنایی آنها با فضای کسب و کار، لمس اکوسیستم استارت‌آپی و فعالیت‌های نوآورانه از نزدیک، ایجاد زمینه خلاقیت در دانش‌آموزان، درگیر شدن با مفاهیم حوزه بانکداری و پرداخت و احتمالا اشتغالزایی در آینده، اعلام کرد.   
 
بنائیان با اشاره به حضور ناواکو به عنوان یکی از شرکت‌های وابسته به بانک مسکن در این رویداد، گفت: مرکز توسعه کارآفرینی، یکی دیگر از شرکت‌های زیرمجموعه این بانک است که با هدف شناسایی افراد خلاق، صاحبان ایده‌ و کسب و کارهای نوپا به نمایشگاه تراکنش ایران می‌آید.
 
به گفته وی، فراهم کردن شرایط رشد و احتمالا جذب سرمایه برای این افراد و کسب و کارها، از جمله برنامه‌های مرکز توسعه کارآفرینی بانک مسکن است.  

 

 

 

منبع:ستاد خبری نمایشگاه تراکنش ایران

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

3  +  5  =