نظر مثبت کمیسیون اقتصادی مجلس درباره دژپسند

در حال و هوای بررسی گزینه پیشنهادی وزارت اقتصاد مطرح شد؛

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس بررسی سوابق فرهاد دژپسند،گزینه پیشنهادی وزارت اقتصاد و دارایی را برای تصدی این سمت تا به امروز مثبت ارزیابی کرد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس با اشاره به سوابق علمی و اجرایی وزیر پیشنهادی اقتصاد گفت: جمع بندی کمیسیون اقتصادی مجلس این است که فرهاد دژپسند گزینه مناسبی برای وزارت امور اقتصادی و دارایی است.

محمدرضا پورابراهیمی اظهار داشت: سوابق علمی دژپسند بسیار خوب است، وی دانشیار دانشگاه شهید بهشتی است و در حوزه مباحث اقتصادی هم کارهای علمی و پژوهشی متعددی انجام داده است. همچنین وی سوابق کارهای اجرایی هم دارد.  

پور ابراهیمی با بیان اینکه شرایط سختی برای اداره کشور پیش رو است و کار برای وزیر اقتصاد هم آسان نخواهد بود، گفت: در همین راستا در کمیسیون اقتصادی مطالبات‌مان را به شکل جدی با فرهاد دژپسند مطرح کرده ایم و شرایط و موضوعات مدنظرمان را هم به صورت کامل با وی در میان گذاشته ایم و امیدواریم در صورت اخذ رای اعتماد از مجلس بتواند ماموریت هایش را به درستی انجام دهد.

وی در ادامه افزود: اقتدار برای اتخاذ تصمیمات کارشناسی در وزارت اقتصاد مطالبه جدی کمیسیون اقتصادی از وزیر اقتصاد است و این انتظار را داریم که این مطالبه و سایر مطالبات در دستور کار وزارت اقتصاد قرار بگیرد.   

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس با بیان اینکه نظر موافقی نسبت به وزیر پیشنهادی اقتصاد دارد، عنوان کرد: وی را گزینه خوبی برای وزارت اقتصاد می‌دانم و جمع بندی کمیسیون اقتصادی هم این است که دژپسند یکی از گزینه‌های مناسب بوده که می‌توانسته برای وزارت اقتصاد پیشنهاد شود.

 

منبع: اقتصاد آنلاین 

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

41  +    =  51