شرکت خدمات انفورماتیک؛ اسپانسر الماس ITE 2018

شرکت خدمات انفورماتیک، اسپانسر الماس چهارمین نمایشگاه تراکنش ایران (ITE 2018) شد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، به نقل از ستاد خبری نمایشگاه، این مجموعه همچون دوره‌های پیش حضوری فعال در رویداد ITE خواهد داشت.
 
شرکت خدمات انفورماتیک، در راستای سیاست‌های بانک مرکزی به منظور ایجاد و راه‌اندازی سیستم جامع اتوماسیون بانکی کشور در سال 1372 به‌عنوان بازوی فناورانه این نهاد تاسیس شد و هم اکنون ربع قرن از فعالیت آن در شبکه بانکی کشور می‌گذرد.
 
در همین راستا و به منظور انجام این ماموریت خطیر ملی، شرکت خدمات انفورماتیک از بدو پیدایش، برنامه‌ریزی لازم برای ایجاد زیرساخت‌های مورد نیاز و تشکیل مراکز تامین الزامات اجرائی سیستم‌های بانکداری مکانیزه را در دستور کار خود قرارداد.
 
زیرساخت‌های موجود شرکت طی دو دهه گذشته با روزآمدترین تکنولوژی‌های جهان در زمینه‌های بانکداری الکترونیک، فناوری اطلاعات و ارتباطات، مراکز کامپیوترهای بزرگ (MainFrame) ، شبکه مخابراتی اختصاصی VSAT، راهبری سیستم‌های بزرگ و چند سکوئی با قابلیت Online/ Realtime تشکیل و توسعه یافت.
 
این مجموعه با تکیه بر ظرفیت‌سازی گسترده، قابلیت‌ها و نقش حاکمیتی خود، پروژه‌های بسیاری را که اغلب حتی عموم مردم نیز با آن آشنایی دارند؛ همچون شتاب، شاپرک، چکاوک، صیاد، ساتنا، پایا و ده‌ها پروژه دیگر، طراحی، تولید و بهره‌برداری کرده است.
 
دانش فنی و تجربه تخصصی شرکت خدمات انفورماتیک، برای بیش از 20 سال این شرکت را در زمره بزرگ‌ترین شرکت‌های فعال در حوزه بانکداری الکترونیک در سطح منطقه و جهان قرار داده است.
 
این شرکت طی سال‌های گذشته و با توجه به سیاست‌های چابک‌سازی ماموریت‌های اجرائی و تخصصی خود و بنا بر نیازهای جامعه بانکی کشور، شرکت‌های تخصصی را در زیرمجموعه خود تاسیس کرد.
 
شرکت خدمات انفورماتیک سال گذشته نیز حامی مالی رویداد ITE بود.
 
چهارمین نمایشگاه تراکنش ایران، به همت مرکز فابا، 22 تا 24 آبان سال جاری در محل دائمی نمایشگاه‌های شهرداری تهران، واقع در بوستان گفت‌وگو برگزار می‌شود.

 

منبع: فابانیوز

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

6  +  2  =