تام لی: اتریوم تا پایان سال ۲۰۱۹ به قیمت۱,۹۰۰ دلار می‌رسد

موسس شرکت سرمایه‌گذاری Fundstrat در مصاحبه‌ی خودش با بلومبرگ اعلام کرد که اتریوم به عنوان اصلی‌ترین آلت‌کوین در سال ۲۰۱۹ وارد رالی قیمت می‌شود و قیمت ۱,۹۰۰ دلار را ثبت می‌کند.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، لی در یادداشت خود به مشتریان Fundstrat به این نکته اشاره کرد که «احساس بیش از حد منفی» به بازار اتریوم، دلیل بر بازگشت قیمت آن به رکورد سال ۲۰۱۸ می‌باشد.

تام لی در پیش‌بینی خود روند تاریخی اتریوم را منبع قرار داد که وقتی آلت‌کوین‌ها به ازای دو انحراف استاندارد عملکرد ضعیفی را داشتند و روند برگشت معکوس در آن‌‌‌ها مشاهده شد.

لی معتقد است که اتریوم در پایان سال ۲۰۱۹ رکورد ۱,۹۰۰ را ثبت می‌کند؛ این رقم بدین معنی است که اتریوم ۳۰ درصد از بالاترین رکورد خودش در ابتدای سال ۲۰۱۸ بالاتر می‌رود و در زمان نگارش این خبر با توجه به قیمت لحظه‌ای سایت ارزدیجیتال  ۲۳۰ دلار را ثبت رسانده است این پیش‌بینی ۷۲۰ درصد از قیمت فعلی بالاتر است.

در ژولای امسال تام لی پیش‌بینی خود را برای بیت‌ کوین اولین ارزدیجیتال بازار اعلام کرد؛ وی معتقد است که تا پایان سال قیمت هر واحد بیت کوین ۲۲,۰۰۰ تا ۲۵,۰۰۰ معامله می‌شود. همچنین در آخرین اظهار خود گفت بیت کوین می‌تواند به طور شگفت انگیز وارد روند صعودی شود و این روند می‌تواند دیگر تکنولوژی‌‌‌‌های نوظهور این بازار را تحت تاثیر قرار دهد.

در حال حاضر اتریوم دومین ارزدیجیتال بازار می‌باشد که این ارز در سال ۲۰۱۵ شروع به کار کرده است. اتریوم بر بستر بلاک‌ چین و متن‌باز است؛ همچنین تکنولوژی قرارداد هوشمند آن بر بستر بلاک چین آن می‌باشد.

بعد از رکورد قیمت سال ۲۰۱۸، قیمت اتریوم به شدت کاهش یافت؛ همچنین دو مرتبه رپیل (XRP) جایگاه اتریوم را در بازار ارزهای دیجیتال گرفت که هر دو مرتبه‌ی آن این جایگاه را از دست داد.

 

منبع: ارز دیجیتال

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  ×  7  =  7