نشست مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان خوزستان با کسب و کارهای نوپا

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان خوزستان با جمعی از فعالان حوزه فناوری اطلاعات و کسب و کارهای نوپای این استان دیدار و گفت و گو کرد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، به نقل از روابط عمومی اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات خوزستان، در این نشست، صالح نساج مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات این استان در خصوص فرآیندهای حمایتی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات از کسب و کارهای مرتبط با حوزه ICT، ارائه تسهیلات به طرح های اشتغال فراگیر در استان، سرمایه‌گذاری در کسب و کارهای این حوزه و توجه بیشتر به حوزه‌های خدماتی نظیر گردشگری و سلامت مواردی را مطرح کرد.

در ادامه فعالان کسب وکار های حوزه ICT به بیان مشکلات، نظرات و پیشنهادات خود در خصوص وضعیت کسب و کارها و توسعه فناوری اطلاعات و همچنین برنامه های خود در استان پرداختند. در این جلسه در مورد تولید محتوای بومی و بازیهای رایانه ای ،توسعه پروژ های گردشگری و توریسم سلامت در استان، استفاده از IOT برای هوشمند سازی شهر و حوزه کشاورزی بحث و تبادل نظر شد.

 

در پایان این دیدار مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان خوزستان با حضور در یکی از مراکز کسب و کار اینترنتی در شهر اهواز از بخش های مختلف شرکت و چگونگی روند فعالیت شرکت بازدید کرد. وی در حاشیه این بازدید با اشاره به فعالیت شرکت در دو شهرستان، ضمن حمایت از آن در راستای ارائه تسهیلات از طریق طرح اشتغال فراگیر بر توسعه آن در جهت اشتغال زایی بیشتر و ارائه خدمات بهتر و مطلوب تر به شهروندان تاکید کرد.

 

منبع: وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  ×  5  =  40