نمایشگر کشویی برگ برنده گوشی‌های جدید

چندی پیش ویدیوی جدیدی از یک گوشی هوشمند کشویی منتشر شد که با داشتن یک نمایشگر بدون حاشیه، نظر بسیاری از کاربران را به خود جلب کرد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، ویدیوی جدیدی که گفته می‌شود به شرکت لنوو مربوط است، در فضای مجازی منتشر شد که کاربران و علاقمندان بسیاری را به سمت و سوی خود کشاند.

نکته جالب توجهی که در این گوشی هوشمند وجود داشت و باعث تمایز آن با سایر گوشی‌های موجود در بازارهای موبایل شد، حالت کشویی بودن صفحه نمایش و پنل جلویی گوشی بود که به‌صورت عمودی با حرکت دست و انگشتان کاربران بالا و پایین می‌رفت. البته هنوز کاربرد خاصی برای این قابلیت جدید از سوی کارشناسان فعال در حوزه فناوری ذکر نشده است اما به نظر می‌رسد که لنوو قصد دارد به منظور خروج از رکود شدیدی که در بازارهای جهانی موبایل وجود دارد و یک سالی است گریبانگیر شرکت‌های تولیدکننده گوشی شده است، قابلیت جدیدی را به نسل جدید گوشی‌هایش اضافه کند.

این ویدیوی کوتاه که در شبکه اجتماعی چینی ویبو منتشر شده، نشان‌دهنده گوشی زد ۵ پرو (Z۵ Pro) از برند لنوو است که نمایشگری تقریبا بدون حاشیه و حسگر اثرانگشت یکپارچه با نمایشگر دارد.

به نظر می‌رسد شرکت‌های چینی نظیر اوپو و ویوو نیز تصمیم گرفته‌اند با معرفی و عرضه گوشی‌های بدون حاشیه جدید به عرصه رقابت با سایر تولیدکنندگان بپردازند که البته پا را فراتر از سایر گوشی‌های موجود در بازار گذاشته و قابلیت کشویی بودن پنل جلویی را نیز به آن افزوده است.

 

منبع: ایسنا

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  ⁄  1  =  10