ایجاد اشتغال ‌راهکار رهایی برای کشور

محمد مصدق،مدیر عامل کاپیتان کار در مراسم رونمایی از طرح خدماتی استارت آپ ۲۸۰۶ گفت: طرح حاضر مربوط به خدمات آنلاین سرویس های نگهداری خودرو می باشد که پس از برآورد توانمندی های مجموعه و شناسایی نیاز بازارهدف، به اجرا درآمده است. این پروژه با تامین ۲۵۰ دستگاه موتورسیکلت ،خرید تجهیزات و ماشین آلات مربوطه، کسب دانش مورد نیاز و بررسی بازار هدف آغاز به جذب و آموزش نیروی انسانی آغاز شد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، محمد مصدق گفت: کاپیتان کار با طراحی فرآیند آنلاین این امکان را برای مشتریان فراهم آورده تا سفارش خود را به صورت اینترنتی و از طریق اپلیکیشن و یا حتی تماس تلفنی و اس ام اس ثبت نمایند و بعد از ثبت سفارش ، موتورسیکلت تجهیز شده با استفاده از داده های مشتری در محل حضور یافته و سرویس مورد نظر را ارائه می دهد .

وی افزود: مشتریان هدف این خدمات عبارتند از کلیه افرادی که دارای وسیله نقلیه از جمله کارمندان ، پزشکان ، شاغلین ادارات و سازمان ها و کارخانجات و شرکتها ، بانوان ، دانشجویان و … می باشند که به دلایل مختلفی مثل مشغله کاری ، در دسترس نبودن محل ارائه خدمات ، عدم اطمینان خاطر و محدودیت زمان و مکان تعمیرگاه ها و … علاقه حضور در محل های ارائه سرویس های دوره ای وسیله نقلیه خود را ندارند .

وی تاکید کرد: در واقع هدف از اجرای طرح افزایش رفاه شهروندان در جهت کاهش مشغله زندگی ، کنترل مصرف سوخت ، کاهش آلودگی محیطی، کاهش تردد وسایل نقلیه ، اشتغالزایی و درآمدزایی می باشد.

مصدق اضافه کرد: مصرف سوخت ، آلودگی هوا وآثار زیانبار برکسی پوشیده نیست و حل این معظل بدون همراهی ومشارکت تمام افراد جامعه امری غیرممکن می باشد. استفاده از خدمات تعویض روغن به صورت آنلاین ضمن کاهش آلودگی محیط زیست ومشارکت در بهبود ترافیک از خرابی زودهنگام خودرو جلوگیری نموده و هزینه مصرف سوخت را نیز کاهش دهند.

مدیر عامل کاپیتان کار گفت:  جلوگیری از هدر رفتن سوخت های فسیلی علاوه بر حفظ منابع یکی از معظلات اصلی جوامع امروز می باشد که باعث کاهش آلودگی محیط زیست می گردد . یکی از مهم ترین عوامل صرفه جویی در مصرف سوخت استفاده از فیلتر هوای استاندارد و تعویض به موقع روغن موتور خودرو و فیلترها می باشد که تا ۱۰ درصد مصرف سوخت و تا ۵۰ درصد آلودگی هوا را کاهش می دهد و همچنین با تنظیم باد لاستیک ها تا ۳ درصد مصرف سوخت خودرو را کاهش می دهد .

وی تصریح کرد: استفاده از GPS نصب شده به روی موتورسیکلت درعملیات تعویض روغن موجب می شود تا تکنسین با تعیین موقعیت وسیله نقلیه برروی صفحه نمایش وتبادل اطلاعات با مرکز ترافیک مسیر بهینه به راننده معرفی شود تا راننده با حداقل صرف بنزین در محل مورد نظر حضور یابد . انتخاب کوتاه ترین مسیر سبب جلوگیری از سرگردانی وکاهش مصرف سوخت و آلودگی هوا می شود.

با اضافه کردن ۵۰۰ دستگاه موتور سیکلت به ناوگان حمل و نقل درآینده روزانه بالغ ۵۰۰۰ سرویس خواهیم داشت ، با فرض براینکه برای هرسرویس بصورت میانگین حداقل۳ تا ۵ لیتر برای خودرو صرفه جویی گردد به این معنا می باشد که روزانه ۱۵ الی ۲۵ هزار لیتر مصرف بنزین در شهر تهران کمتر مصرف شده است .مشتریان می توانند خدمات نگهداری و سرویس های دوره ای خودرو خود را در زمان و مکان دلخواه با مناسب ترین قیمت درخواست کنند . لازم به ذکر است که اینگونه سرویس دهی با نوع خودرو و سفارش مشتری صورت می گیرد.

مدیر عامل کاپیتان کار در پایان گفت: از جمله مزایای طرح  صرفه جویی در زمان، قیمت مقرون به صرفه به دلیل عدم دریافت دستمزد عملیاتی، اطمینان از کیفیت و اصل بودن کالا، گارانتی اصل بودن خدمات و محصولات ارائه شده، تضمین اصل بودن محصولات، پشتیبانی ۲۴ ساعته آنلاین خدمات، مسئولیت سرویس ثبت شده، سهولت در پرداخت وجه، دسترسی آسان وسریعکاهش ترافیک،کاهش بنزین مصرفی درنتیجه کاهش آلودگی محیط زیست،کاهش ریسک تصادفات، عدم وجود جایگزین برای عملیات تعویض روغن،حذف واسطه بین تولیدکننده و مصرف کننده است

استارت آپ 2806 مجموعه‌ای خلاق و پویاست که تا کنون توانسته است در حوزه شرکت‌های خلاق و دانش بنیان طرح‌هایی چون خشکشویی انلاین (زیپ جت) را اجرا و طرح اپلیکیشن کاردون را به عنوان یکی از نرم افزارهای نوین در بخش ارائه هدفمند کلیه خدمات شهروندی را اراده نماید.
طرح کاپیتان کار در رابطه با خدمات آنلاین سرویس‌های نگهداری خودرو می‌باشد که پس از براورد توانمندی‌های مجموعه ونیاز بازار هدف ، به اجرا درامده است.این پروژه با تامین 250 دستگاه موتور سیکلت مجهز،با جذب و آموزش نیروی انسانی آغاز شد.
لذا حضور گرم و صمیمی شما می‌تواند ضمن حمایت و دادن انگیزه موجب دلگرمی ما در راستای حرکت در مدار حمایت از تولیدات ملی گردد و با کمک هم ملت بزرگ ایران را همیشه سرافراز کرده و موجب ریشه کن کردن موذل بیکاری شویم.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  −  3  =  5