قیمت طلا بارزاهای جهانی ۱۶۲۳ دلار

قیمت طلا دربارزاهای جهانی در 1623 دلار آرام گرفت اما پیش بینی می شود طی روزهای آینده از این مرز عبور کند.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک به اعتقاد کارشناسان پیش بینی می شد قیمت به 1640 دلار رسد و در این راستا تا1625 هم رسید اما در نهایت روی 1523 دلار آرام گرفت. پیش بینی می شود در روزهای اتی رشد طلا خیلی آرام باشد.

در عین حال اسدی نیا در ساعات ابتدایی روزنوشت:طلا دیروز تحرکات جالبی داشت و برای گذر از 1625 دلار مجبور شد تا 1595 دلار دور خیز کرده و نفسی تازه کند و امروز صبح دوباره رسیده به 1625 دلار. آیا اینبار می تواند از این مانع بپرد؟ یا دابل تاپ شده و ریزش می کند؟

به اعتقاد بیشتر تریدرها امروز طلا تلاشی خواهد کرد برای گرفتن 1640 دلار و وقتی به آنجا رسید باید دید که چه اتفاقی خواهد افتاد. در برابر این تریدرهای خوشبین یک تریدر بد بین هم امکان ریزش قیمت را داده که در چارت زیر تصویر تحلیل ایشان را می بینید:چارت تریدر بدبین
به هر حال در حال حاضر دوباره قیمت طلا به 1625 دلار رسیده و این نقطه بسیار مهم است. از نظر من به شخصه طلا می تواند از این نقطه عبور نماید.

اخبار مهم:
1- امروز حدود ساعت 6 بعد از ظهر به وقت ایران آمار بیکاری امریکا اعلام می شود.
2- موجودی ذخایر صندوق طلای اسپایدر مدتهاست که تغییری نکرده است.
3- اکثر بورسها امروز منفی هستند.

4- در هفته آینده، ایتالیا و اسپانیا حراج اوراق قرضه دارند که در واقع محکی است برای اقتصاد اروپا.
5- موسسه ام کی اس در سال 2012 به قیمت نقره بسیار امیدوار است و متوسط قیمت هر اونس نقره در سال 2012 را 36 دلار می داند. با کف 27 و سقف 50 دلار.

6- در نظر سنجی سایت بلومبرگ نتایج زیر اعلام شد:10 نفر اعتقاد به افزایش قیمت طلا دارند و 7 نفر کاهش. 5 نفر هم فقط توصیه به نگهداری طلا داشته اند.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

45  ⁄    =  5