آماده باش بانک سپه برای پرداخت وام به تولیدکنندگان

پاشایی فام خبر داد:

مدیرعامل بانک سپه با بیان اینکه انعقاد قرارداد 3 میلیارد دلاری بین بانک سپه و صندوق توسعه ملی، گفت: از محل منابع مذکور و با ارائه طرحهای فنی و توجیهی به بانک سپه، تولیدکنندگان و صنعتگران قادر به توسعه فعالیتهای خود خواهند بود.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک دکتر پاشایی فام در حاشیه مراسم انعقاد قرارداد 3 میلیارد دلاری بین بانک سپه و صندوق ملی توسعه اظهار داشت: بانک سپه یک وظیفه ملی برای خود تعریف کرده که آن ایجاد زیرساختها و فضای توسعه ای است که با انعقاد قرارداد 3 میلیارد دلاری بین بانک سپه و صندوق توسعه ملی، سرعت ایفای تحقق اهداف بانک سپه که همان نقش آفرینی در ایجاد و توسعه زیرساختهاست، افزایش می یابد.

وی با بیان اینکه اجرایی شدن طرحهای پایین دستی بیشتر، ایجاد و توسعه زیرساختها در حوزه های مختلف نفت، تجارت، صنعت، کشاورزی، راه و ساختمان، از جمله اهداف بانک سپه، به ویژه از محل منابع 3 میلیارد دلاری است، گفت: 3 میلیارد دلار، سهمیه اولیه در نظر گرفته شده برای بانک سپه است و با توجه به وسعت طرحها، منابع بیشتری نیز از محل صندوق اخذ خواهد شد.

مدیرعامل بانک سپه اظهار داشت: تولیدکنندگان و صنعتگران می توانند با تمرکز فعالیت خود در بانک سپه و ارائه طرحهای توجیهی و فنی خود به این بانک، از این منابع برخوردار شوند. روال کار بانک در این خصوص مشخص است. پس از ارائه، بررسی و پذیرش طرح، با مسئولیت بانک سپه منابع مذکور اختصاص داده می شود.

رئیس هیأت مدیره بانک با بیان اینکه بنا بر فرمایش مقام معظم رهبری، بانکهای سپه و ملی ایران به عنوان تنها بانکهای دولتی- تجاری کشور باقی خواهند ماند، اظهار داشت: بانک سپه بر همین اساس به ایفای نقش ملی خود و نیز توسعه و تکمیل فرایند رشد اقتصادی اقدام می کند.

دکتر پاشایی فام با بیان اینکه در این راستا، قراردادهای سنگینی با دستگاههای متولی امر زیرساختها منعقد کرده ایم گفت: این بانک به عنوان نخستین بانک ایرانی و نماد اراده ملت ایران، از پتانسیلهای بالایی برخوردار و قادر است تا در مسیر توسعه ملی با کمک منابع صندوق ملی به نقش آفرینی بپردازد.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

42  −    =  36