امکان ارزیابی الکترونیک فروشگاههای طرف قرارداد بیمه ملت فراهم شد

نسخه جدید وب سایت کارت اعتباری بیمه ملت با تلاش و همکاری مدیریت روابط عمومی و کارت اعتباری، طراحی نسخه جدید وب سایت کارت اعتباری بیمه ملت به پایان رسید.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک عاون بازاریابی و فروش بیمه ملت با اعلام این خبر گفت: دارندگان این کارت می توانند با مراجعه به این سایت، نظرات، پیشنهادات و انتقادات خود را در خصوص عملکرد هر یک از فروشگاههای طرف قرارداد بیمه ملت ارائه دهند. دکتر ابراهیم پور، با اشاره به ویژگی های سایت در خصوص پویایی آن گفت، از این پس مشتریان کارت اعتباری بیمه ملت می توانند علاوه بر اطلاعات قبلی، میزان رضایتمندی از خرید را در سایت ثبت کرده و لیست فروشگاههای جدید را نیز بطور مجزا رویت نمایند همچنین امکان جستجوی محصول، اخذ صورتحساب برای بیمه گزاران و مشتریان و نظر سنجی کلی نیز درسایت فراهم آمده است. وی افزود، پس انجام اولین خرید، امکان ثبت نام در باشگاه مشتریان کارت اعتباری و دریافت مزایای ویژه اعضا برای دارندگان کارت اعتباری بیمه ملت، وجود دارد.

این گزارش می افزاید، دسترسی به سایت کارت اعتباری بیمه ملت از طریق آدرس www.mellatcard.ir و نیز لینک موجود در صفحه اصلی سایت بیمه ملت با نام کارت اعتباری، امکان پذیر است.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
بدون نظر
  1. علی ابهری می گوید

    با سلام من از شرکت افق طلایی توسط دایی م گوشی موبایل اقساطی خریدم وخیلی راضی هستم
    با تشکر

  2. سامان می گوید

    سلام اعتبار مالی کارت را بیشتر کنید خیلی عالی میشه چون با این تورم 2میلیون کمه.با تشکر

  3. مهدی میرزابیک می گوید

    آدرس فروشگاه های طرف قرارداد رو از کجا باید بدست آورد ؟

  4. ناصر تورانیان می گوید

    من ساکن سمنان هستم فروشگاه های طرف قرارداد سمنان کجاست من هنوز خرید نکردم

  5. مجید می گوید

    من از کارمندان هستم اعتبار یک ملیون تومان خیلی کم هستش لطفا رسیدگی کنید

ارسال یک پاسخ

86  −  85  =