چگونگی دریافت کارت‌خوان موبایلی هدایت هوشمند قرن

با گسترش تلفن‌های هوشمند و استفاده از اینترنت همراه و همچنین افزایش روش‌های پرداخت الکترونیکی، صنعت پرداخت هر روز محصولات تازه‌تری را به بازار ارائه می‌کند که دستگاه کارت‌خوان موبایلی یکی از آخرین دستاوردهای فناورانه صنعت پرداخت است.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، دستگاه کارت‌خوان موبایلی یا همان mPOS دستگاهی فیزیکی است که از طرق مختلف به یک تلفن همراه متصل می‌شود و با کمک اپلیکیشنی که روی تلفن همراه نصب شده است، کار یک دستگاه کارت‌خوان را انجام می‌دهد.

در چند سال گذشته این کارت‌خوان‌ها، موردتوجه کسب‌وکارهای بسیاری قرار گرفته‌اند؛ کسب‌وکارهایی که محل تسویه آن‌ها با مشتری جای ثابتی نیست و دستگاه‌های کارت‌خوان رایج رومیزی پاسخگوی نیاز آن‌ها نیست؛ درواقع دستگاه کارت‌خوان موبایلی این امکان را فراهم می‌کند که کاربر بتواند از یک دستگاه تلفن همراه هوشمند به‌عنوان یک دستگاه کارت‌خوان استفاده کند. یکی از شرکت‌های که در ایران مدل‌هایی از دستگاه کارت‌خوان موبایلی را به شبکه پرداخت ارائه می‌کند و موفق به اخذ مجوزهای لازم برای ارائه این محصول به بازار شد، شرکت هدایت هوشمند قرن (HHQ) است، به همین منظور در ادامه نگاهی به چگونگی دریافت کارت‌خوان‌های موبایلی شرکت هدایت هوشمند قرن خواهیم داشت.

 
مراحل دریافت کارت‌خوان موبایلی هدایت هوشمند قرن

برای دریافت کارت‌خوان موبایلی هدایت هوشمند قرن به دو روش «فروش نقدی» و «فروش شرایطی»، هم از طریق سایت این شرکت به آدرس hhq.co.ir/fa/mpos و هم از طریق تماس با شماره تلفن ۲-۸۸۵۴۲۰۰۱-۰۲۱، می‌توانید کارت‌خوان موبایلی شرکت هدایت هوشمند قرن را سفارش دهید.

درصورتی‌که از طریق تماس با شرکت، درخواستتان را اعلام و ثبت کنید، خود شرکت فردی را برای دریافت مدارک موردنیاز نزد شما می‌فرستد اما با ثبت‌نام از طریق سایت این شرکت، مراحل دریافت مدارک به‌صورت آنلاین انجام می‌شود و باید مدارک موردنیاز را در سایت آپلود کنید و درنهایت کارت‌خوان موبایلی را برای شما ارسال می‌کنند.

 
مدارک موردنیاز برای دریافت کارت‌خوان موبایلی هدایت هوشمند قرن

    اصل شناسنامه و کپی تمام صفحات
    اصل کارت ملی و کپی پشت‌ورو
    قبض تلفن
    جواز کسب (پروانه فعالیت) یا اجاره‌نامه یا سند مالکیت و کپی تمام صفحات
    تکمیل فرم استشهاد برای کسانی که فاقد جواز هستند
    تأییدیه شماره شبا به همراه مهر بانک

 
هزینه دریافت کارت‌خوان موبایلی هدایت هوشمند قرن

فروش نقدی: قیمت دستگاه کارت‌خوان موبایلی هدایت هوشمند قرن، ۴۵۰ هزار تومان است.

فروش شرایطی: در فروش شرایطی نیز متقاضی مبلغ ۶۰۰ هزار تومان به‌عنوان ودیعه نزد شرکت هدایت هوشمند قرار می‌دهد و در مدت یک سال از زمان انعقاد قرارداد فرصت دارد تا نسبت به انجام حداقل ۳ هزار تراکنش بالای مبلغ ۱۵ هزار تومان اقدام کند، پس از محقق شدن تراکنش اعلامی، کل مبلغ به ایشان بر خواهد گشت؛ درواقع دستگاه به‌صورت رایگان در اختیار ایشان قرار خواهد گرفت.

توجه داشته باشید که در فروش شرایطی، درصورتی‌که پس از پایان یک سال اول متقاضی موفق به انجام تراکنش مقرر نشود از مبلغ پرداخت‌شده توسط متقاضی مبلغ ۱۵۰ هزار تومان به حساب او بازگشت داده خواهد شد و مبلغ ۴۵۰ هزار تومان به‌عنوان قیمت دریافت دستگاه از او کسر شده و پس از آن مشتری صاحب دائمی دستگاه خواهد بود.

 

منبع: راه پرداخت

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  ⁄  3  =  3