۹ اپلیکیشن مشهور سیستم پرداخت دیجیتال در جهان

تصور کنید که در یک فروشگاه خواروبار هستید و مواردی که نیازمند آن هستید را برای اینکه خریداری کنید جدا می کنید اما زمانی که قصد پرداخت هزینه آن را دارید متوجه می شوید که پول کافی به همراه ندارید. بسیار شرمنده می شوید، درست است؟ همه ما در چنین موقعیتی قرار گرفته ایم.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، به لطف انقلاب دیجیتالی که به وجود آمده است، شما همواره مجبور به حمل پول نقد نیستید و از طریق تلفن همراه هوشمند خود در عرض چند ثانیه می توانید پرداخت خود را انجام دهید.
 
امروزه برنامه های پرداخت دیجیتال و کیف پول الکترونیکی به عنوان یک مزیت برای شهروندان محسوب می شوند. در حقیقت، اگر اطلاعاتی که وجود دارد به همین منوال پیش برود میزان پرداخت های خرد مبتنی بر تلفن همراه تا سال 2020 تقریبا به 410.5 میلیارد دلار می رسد. در حقیقت، مطالعات انجام شده همچنین نشان می دهد که پرداخت از طریق اپلیکیشن های پرداختی در این دوره زمانی به 318.8 میلیارد دلار می رسد.
 
در ادامه به فهرست بهترین اپلیکیشن های پرداخت دیجیتال اشاره می کنیم.
 
Google Pay
 
گوگل پی، یک روش بی نظیر و سریع برای پرداخت به صورت دیجیتال است. گوگل پی به شما اجازه می دهد که صدها برنامه پرداخت را بدون افشای اطلاعات پرداخت در اختیار داشته باشید. این برنامه ها شامل گوگل پی سند است که عملکرد برابر را برای شما امکان پذیر می کند و جایگزینی برای سرویس کیف پول گوگل محسوب می شود.
 
با گوگل پی سند، شما می تواند برای هرکسی پرداخت را انجام دهید، و همه آنچیزی که به آن نیازمند هستید شماره تلفن همراه و یا ایمیل طرف مقابل است. زمانی که شما از این اپلیکیشن و نه کارت های اعتباری خود برای پرداخت در فروشگاه ها استفاده می کنید، گوگل پی یک شماره رمزگذاری شده مخصوص به فروشنده ارسال می کند.
 
Apple Pay
 
اپل پی یک برنامه پرداخت موبایلی است که به طور ویژه برای گوشی های تلفن همراه شرکت اپل شامل آیفون، آیپد و اپل واچ طراحی شده است. این برنامه به شما اجازه می دهد که در رستوران و فروشگاه با دراختیار داشتن سیستم بدون تماس پیشرفته پرداخت خود را انجام دهید. فروشگاه های بسیار زیادی در آمریکا وجود دارند که شما می توانید از طریق تلفن همراه خود پرداخت خود را انجام دهید.
 
شما همچنین می تواند با اپل پی، برنامه های مورد علاقه خود در سیستم عامل آی او اس را نیز خریداری کنید.
 
علاوه بر این، اپل پی، سیستم منحصر به فردی برای محافظت از اطلاعات کارت پرداخت شما را ارائه می کند و پرداخت را در برنامه ذخیره نمی کند و تمام طول تراکنش را امن نگه می دارد. این نرم افزار رسید شما را اسکن نمی کند و یا آن را حفظ نمی کند و همچنین مکان و جزئیات شخصی فروشنده را ارائه نمی دهد.
 
PayPal
 
پی پال، یکی از برندهای برجسته در زمینه فین تک ها محسوب می شود. اپلیکیشن پی پال در موبایل در 203 کشور جهان و از سوی 173 میلیون نفر مورد استفاده قرار می گیرد. این اپلیکیشن به 26 نوع ارز خدمات ارائه می دهد.
 
استفاده از برنامه تلفن همراه پی پال بسیار ساده است و تقریبا با تمامی کارت های اعتباری از سوی بانک های مختلف خدمات ارائه می دهد. با استفاده از این اپلیکیشن اضافه کردن یک کارت به سادگی کلیک کردن بر روی یک تصویر است. شما می تواند کارت مربوط به خود را وارد کیف پول الکترونیکی خود در پی پال کنید.
 
با استفاده از پی پال، انتقال پول نقد نیز بسیار ساده است. شما می توانید پول را از طریق حساب کاربری خود در پی پال  و یا حساب بانکی خود به صورت رایگان منتقل کنید.
 
Square Cash
 
در ابتدا اسکوار به عنوان یک سخت افزار راه اندازی شد که کسب وکارهای کوچک را قادر می ساخت که ایپد یا آیفون خود را به یک دستگاه کارت خوان تبدیل کنند.
 
اما با گذشت زمان، این برنامه تکمیل شد و از یک دستگاه پز ساده فراتر رفت. شما می توانید با استفاده از برنامه اسکوار از برای دوستان، خانواده و آشنایان پول ارسال و دریافت کنید. اسکوار همچنین به شما اجازه می دهد که لینک سفارشی از نمایه خود را با هرکسی که علاقه مند هستید به اشتراک بگذارید در نتیجه این اقدام به شما اجازه می دهد که در مرور گر داخلی برنامه خود پرداخت های مد نظر خود را انجام دهید.
 
Facebook Messenger
 
برنامه مسنجر فیس بوک تا اندازه زیادی تکامل یافته است، و می توانید از آن برای انجام معاملات پولی خود استفاده کنید. پس از آنکه اطلاعات مربوط به حساب پی پال یا کارت اعتباری خود را در پیام رسان وارد کردید و آخرین به روز رسانی آن را نیز انجام دادید می توانید از خدمات آن استفاده کنید.
 
زمانی که شما وارد بخش اطلاعات مربوط به پرداخت می شوید، شما با گزینه ایجاد یک کد مواجه می شوید که امنیت پرداخت و اطلاعات شما برای ارسال پول در مرحله بعدی را تضمین می کند. برای درخواست گرفتن پول از شخص دیگری بر اساس این برنامه، شما باید یک پنجره مربوط به چت را باز کنید و بر روی آیکن دلار کلیک کنید.
 
Skrill

 
این برنامه یکی دیگر از برنامه های فوق العاده پرداخت است که به شما اجازه می دهد برای دوستان و آشنایان خود پول پرداخت کنید. شما می توانید با استفاده از این برنامه خرید کنید و یا صورتحساب های خود را پرداخت کنید و به صورت آنلاین پرداخت های خود را انجام دهید و حتی به شما اجازه می دهد که پرداخت های بین المللی را انجام دهید.
 
Jaxx
 
جکس یک کیف پول الکترونیکی پرداخت است که در زمینه ارزهای دیجیتال خدمات ارائه می دهد و در 8 پلت فرم قابل دانلود است. این اپلیکیشن در زمینه نقل و انتقال ارزهای دیجیتال شامل بیت کوین، لیت کوین، اتریوم، اتریوم کلاسیک، زی کش و دش خدمات ارائه می دهد.
 
Alipay
 
این برنامه یکی از محصولات محبوب گروه مشهور علی بابا است. علی پی یکی از مشهورترین برنامه های پرداخت با نزدیک به 100 میلیون تراکنش های روزانه و نزدیک به 520 میلیون کاربر فعال است.
 
Levelup
 
لول‌آپ یک پلت فرم پرداخت دیجیتال است که مشتریان می توانند به صورت رایگان از آن استفاده کنند. پس از آن دانلود این برنامه برروی دستگاه موبایل خود، می توانید مشخصات کارت اعتباری خود را به اارئه دهید تا کد فعال سازی مربوط را دریافت کنید.

 

منبع: فابانیوز

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

3  ×    =  24