ارایه راه کارجامع کارت های ناوگانی با همکاری ویزا و وایرکارت

Wirecard با همکاری ویزا برنامه جدید کارت ناوگانی را برای ارائه خدمات به مشتریان، شرکت ها، بانک ها و شرکت های نفتی به عنوان اولین راه حل کارت ناوگانی حلقه ی باز کاملا دیجیتالی اعلام کرده است.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، Wirecard با همکاری ویزا برنامه جدید کارت ناوگانی را برای ارائه خدمات به مشتریان، شرکت ها، بانک ها و شرکت های نفتی به عنوان اولین راه حل کارت ناوگانی حلقه ی باز کاملا دیجیتالی اعلام کرده است.

با گسترش مشارکت استراتژیک اخیرا امضا شده بین دو شرکت این محصول به عنوان محصول مشترک ویزا و وایرکارت توسعه یافته است.

راه حل جامع جدید ناوگانی ترکیبی از مدیریت، ردیابی و گزارش با توانایی تأیید، مدیریت و پرداخت امن برای خدماتی مانند سوخت، تعمیر ناوگان، مسکن و مواد غذایی است. با امدن این راه حل جامع بر روی کارت حلقه باز ویزا، محصول را می توان در کل شبکه ویزا بدون محدودیت های فنی ناشی از شبکه های بسته و اختصاصی مورد استفاده قرار داد.

این راه حل در ابتدا در کشورهای منطقه مرکزی و شرقی اروپا، خاورمیانه و آفریقا (CEMEA) قرار خواهد گرفت.

پلت فرم Wirecard همچنین اجازه می دهد تا زمان واقعی اطلاعات اضافه شده مانند لیتراژ سوخت، مسافت پیموده شده، بهره وری و دوره های تعمیر و نگهداری با توجه به محدودیت کارت و الگوهای هزینه را برای چندین بازرگان را مدیریت و پردازش کنند. علاوه بر قابلیت های مدیریت ناوگان، کارت ها نیز می توانند به صورت انعطاف پذیری توسط رانندگان برای پرداخت هزینه های مسکن یا هزینه های غیرمنتظره مانند تعمیرات استفاده شوند. در عین حال، مدیر ناوگان کنترل خود را حفظ کرده و می تواند زمان واقعی را مجاز یا غیر فعال کند.

 

منبع: سرمدنیوز

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

9  ×  1  =