بخشودگی ۶ درصدی جریمه دیر کرد بدهکاران بانک سپه

معاون اداری مالی مدیریت شعب بانک سپه گفت: کلیه بدهکاران که بدهی آنها معوق شده است در صورتیکه نسبت به تسویه بدهی یا تعیین تکلیف آن اقدام کنند شامل بخشودگی 6 درصدی در جرایم دیر کرد خواهند شد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک فرهادی در ادامه با اشاره به سیاست واستراتژی اصلی بانک سپه مبنی بر حمایت از بخشهای مولد و استراتژیک اقتصادی افزود: با توجه به استراتژی کلان و راهبردی تدوین شده در بانک سپه، این بانک اجرا و عاملیت پروژه های عظیم و ملی همچون سفر کارت ملی، سفرکارت بین المللی و پرداخت سود سهام عدالت را بر عهده گرفته و با موفقیت به اجرا در آورده است.

فرهادی واگذاری طرح عظیم و ملی خرید تضمینی گندم و دیگر محصولات کشاورزی به بانک سپه را از دیگر نشانه های حضور اثرگذار و نقش آفرین این بانک در عرصه کلان اقتصادی عنوان کرد و اظهار داشت: طرح استراتژیک و ملی فوق (خرید تضمینی گندم) با بسیج تمام امکانات بانک سپه و با مجاهدت و تلاش مضاعف همکاران در اقصی نقاط کشور از جمله استان همدان به شکل مطلوب و مناسبی بر اجرا در آمد و افتخار خدمت رسانی به قشر زحمتکش و مولد کشور یعنی کشاورزان نصیب بانک سپه شد.

معاون اداری مالی بانک سپه استان همدان در ادامه با اشاره به پروژه های عظیم و استراتژیک دیگری همچون اجرای پل خلیج فارس به عنوان آرزوی چهل ساله کشور، بهره برداری و استخراج نفت در منطقه جفیر، ظرفیت سازی 60 درصدی سیمان کشور و کمک به بخش معدن گفت: این حضور پررنگ بیانگر نقش آفرینی موثر بانک سپه به عنوان یکی از دو بانک دولتی در عرصه کلان اقتصادی کشور است.

* رشد 40 درصدی منابع در سال 89
وی در ادامه با اشاره به خدمات و تلاشهای صورت گرفته توسط بانک سپه در استان همدان افزود: با تلاشهای صورت گرفته توسط همکاران استان، بانک سپه توانست رشد 1/20 درصدی را طی سال 88 و رشد 40 درصدی را طی سال 89 در بخش منابع تجربه کند.
فرهادی با بیان اینکه به لحاظ رشد منابع بانک سپه در استان در بین بانکهای تجاری رتبه اول را به دست آورده است، اظهار داشت: به منظور فراهم کردن شرایط لازم برای خدمت رسانی بهتر به مشتریان و مردم عزیز استان همدان تعداد خود پردازهای بانک سپه (عابر بانک) رشد 24 درصدی را در سال جاری تجربه کرده است.

* رشد 257 درصد کارت خوان بانک سپه
معاون اداری مالی بانک سپه استان همدان رشد تعداد دستگاههای کارت خوان این بانک را در سال جاری 257 درصد عنوان کرد و گفت:علاوه بر تجهیز تمام شعب به خود پرداز (عابر بانک) با تدابیر در نظر گرفته شده دستگاه های خود پرداز خود را در مراکز توریستی و پر جمعیت استان همچون جهاد دانشگاهی، بیمارستان ارتش همدان، آگاهی همدان، غار علیصدر، ستاد نیروی انتظامی ملایر و شهرداری ملایر نصب کردیم تا امر خدمت رسانی به مردم آسانتر و بهتر شود.
وی افزود: در عین حال بانک سپه آمادگی دارد تا هرکجا لازم بود با مذاکره، دستگاه های خود پرداز خود را نصب کند.

* نصب 1200 دستگاه کارت خوان در سطح استان
معاون اداری مالی بانک سپه استان همدان در ادامه با بیان اینکه این بانک در سطح استان بیش از 1200 دستگاه کارت خوان (POS) در حال نصب است گفت: نصب این دستگاه ها که در آینده نزدیک صورت می گیرد به ترویج فرهنگ بانکداری الکترونیک کمک کرده، امکان اجرایی کردن قانون مبارزه پولشویی را فراهم خواهد نمود.

* عاملیت پرداخت 854 میلیارد ریال مطالبات گندم کاران
فرهادی با اشاره به اقدام بانک سپه منطقه همدان برای خرید تضمینی گندم استان گفت: در راستای نقش آفرینی این بانک در عرصه کلان اقتصادی و اجرای خرید تضمینی گندم به عنوان طرح عظیم ملی، بانک سپه در سطح استان و طی 3 ماه با بکارگیری تمام توان و امکانات خود توانست 247 هزار و 477 تن گندم را به ارزش 854 میلیارد و 853 میلیون ریال خریداری و کلیه مطالبات کشاورزان را پرداخت نماید.

* وصول 184 میلیارد ریال از مطالبات معوق بانک
معاون اداری مالی بانک سپه استان همدان از وصول 184 میلیارد ریالی مطالبات معوق این بانک طی ماههای اخیر خبر داد و اظهار داشت: تمام سعی ما در استان جذب منابع سرگردان، وصول مطالبات وهدایت آنها به سمت بخشهای مولد و اشتغالزا است.

* پرداخت 699 میلیارد و 323 میلیون ریال تسهیلات
فرهادی در پایان به بیان تسهیلات پرداختی بانک سپه استان به بخشهای مختلف پرداخت و گفت: بانک سپه استان همدان از ابتدای سال 90 تا آذر ماه سال جاری 9 هزار و 966 فقره تسهیلات به مبلغ 696 میلیارد و 323 میلیون و  828 هزار ریال در بخشهای مختلف از جمله قرض الحسنه، مشارکت مدنی، مضاربه، فروش اقساطی، جعاله تعمیر مسکن و معاملات سلف تسهیلات پرداخت کرده است.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  +  33  =  41