روسیه دومین تولید کننده بزرگ طلای جهان می‌شود

پیش بینی می شود روسیه تا ۱۰ سال آینده تولید طلای خود را به تقریبا ۲ برابر افزایش دهد و از جایگاه سومین تولید کننده بزرگ طلای جهان به رتبه دوم ارتقاء پیدا کند.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، شرکت های بزرگ معدن طلای روسیه در حال برنامه ریزی برای افزایش تقریبا ۲ برابری تولید خود هستند. این افزایش تولید می تواند روسیه را به دومین تولید کننده بزرگ طلای جهان تبدیل کند.

در حال حاضر روسیه بعد از استرالیا و چین در جایگاه سومین تولید کننده بزرگ طلای جهان قرار دارد. پیش بینی می شود ظرف کمتر از ۱۰ سال آینده روسیه به این جایگاه دست پیدا کند.  

کانون فلزات بریتانیا اعلام کرد در سال ۲۰۱۷ میلادی ۸.۸ میلیون اونس طلا که معادل ۸.۳ درصد از مجمموع تولید جهانی است در روسیه استخراج شد. با توجه به معادن جدید کشف شده طلا، انتظار می رود تولید طلای روسیه تا ۷ سال آینده به نصف افزایش پیدا کند و تا سال ۲۰۳۰ میلادی هم استخراج طلا از معادن روسیه به تقریبا ۸ میلیون اونس جهش پیدا کند.

همچنین اتحادیه تولید کنندگان طلای روسیه اعلام کرد که شرکت های تولید کننده طلای روسی، ۲ هزار و ۱۸۹ تن طلا در بیش از ۱۰ سال اخیر استخراج کرده اند.

 

منبع: ایبنا 

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

82  −  80  =