حمایت بانک قرض الحسنه مهر ایران از زندانیان جرائم غیر عمد

بانک قرض الحسنه مهرایران با حضور در مراسم جشن گلریزان شهرستان گچساران استان کهگیلویه و بویر احمد از آزاد سازی زندانیان جرائم غیر عمد و کاهش آسیب های اجتماعی حمایت می کند.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، رنج خانواده ‌های زندانیان تنها مسائل عاطفی و روحی نبوده و شرایط نامناسب اقتصادی و تنگناهای ناشی از این وضعیت دربرگیرنده آسیب ‌های دیگری است.

زندانیانی که به ‌دلیل جرائم غیرعمد در زندان ‌های استان کهگیلویه و بویر احمد به‌ سر می ‌برند، نیازمند کمک ‌های خیرخواهانه مردم، دولت و خیرین هستند که پیش ‌بینی می‌ شود با برگزاری جشن گلریزان تعدادی از این زندانیان آزاد شوند.

بانک قرض الحسنه مهرایران در استان کهگیلویه و بویر احمد نیز به دعوت رضا میشان رییس دادگستری گچساران در این مراسم گلریزان حضور حمایتی داشته و با اختصاص اعتباری، به آزاد سازی زندانیان جرائم غیر عمد این شهرستان کمک خواهد کرد.

شایان ذکر اشت، این بانک در سال گذشته مبلغ 500 میلیون تومان را به پرداخت دین زندانیان جرائم غیر عمد و آزاد سازی 51 نفر از آنها اختصاص داد که 9 نفر از آنان زنان و مادران سرپرست خانوار بودند.

همچنین، پرداخت تسهیلات قرض الحسنه به خانواده زندانیان با هدف کاهش آسیب های اجتماعی و توانمندسازی آنان در رفع مایحتاج ضروری و ایجاد اشتغال، از دیگر اقدامات شایسته بانک قرض الحسنه مهرایران می باشد که نقش موثری در کاهش آمار بازگشت به زندان ها داشته است.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

8  ×    =  40