طلا ۱۶۰۶ دلار در هر انس/ روند خنثی برای فلز زرد در هفته جاری

طلا در قیمت حدود 1607 دلار هفته معاملاتی خود را به پایان رساند و نشان داد که همچنان از روند قیمتی خنثی در پایان سال میلادی برخوردار است. امروز نیز در ساعت حدود 11 2بح به وقت تهران روی 1606 دلار در هر انس بود.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک اما در طلا در روز جمعه  کار خود را با افزایش آغاز کرد اکرچه پیش بینی می شد که  رسیدن اطلاعاتی از سوی اقتصاد آمریکا مبنی بر کاهش نرخ بیکاری در این کشور و افزایش نقدینگی در میان بازارهای جهانی باعث کاهش قیمت طلا شود.
بر این اساس طلا در رو ز جمعه با 0.3 درصد افزایش تاساعت 7:10 دقیقه به وقت لندن به 1610 دلار در هر اونس رسید. و  بر اساس نمودارهای تحلیلی طلا پیش بینی شد که طلا در روز جمعه در بازه ی 1597 تا 1618 دلار در هر اونس مبادله خواهد شد.

اما در نهایت امروز بازار نشان داد که به سمت کاهش قیمت گام بر میدارد و بر این اساس امروز قیمت فعلا روی 1606 دلار در هر انس است.

در همین حال حدود 50درصد از کارشناسان سایت کیتکو اعتقاد دارند روند خنثی در قیمت طلا در هفته آینده نیز ادامه خواهد داشت: لینک نظر سنجی معامله گران بازار آتی سکه در بورس کالا به قیمت دلار بسیار توجه کنند که امروز و فردا قیمت دلار داخل در معاملات بسیار تعیین کننده است. شایعاتی به گوش می رسد که امروز احتمالا قیمت دلار به 1400 کاهش می یابد.

 به نوشته  خبرگزاری رویترز نرخ بیکاری در کشور آمریکا با کاهش رو به رو شده است و همین امر باعث افزایش میزان نقدینگی در بازارهای جهانی و از طرف دیگر هم افزایش بهای کالاهای اقتصادی شده است که در میان این کالاهی اقتصادی فلز ارزشمند طلا هم وجود دارد که با افزایش رو به رو شده است. یورو هم به پایداری بیشتری رسیده است که بر خلاف واحد پولی دلار با نرخ پایین تری سال را به پایان خواهد رساند.

در همین حال  در روز پنجشنبه اوراق فروخته شده ی اسپانیا و ایتالیا در سطح بالاتری بوده است و پارلمان ایتالیا هم با دادن رای اعتماد دیگری به ماریو مونتی در صدد هستند تا بودجه ی دیگری را در اختیار این چهره ی سیاسی قرار دهند.

اما طلا در رو ز جمعه با 0.3 درصد افزایش و با اعلام ساعت 7:10 دقیقه به وقت لندن به 1610 دلار در هر اونس رسید. اما بر اساس نمودارهای تحلیلی طلا می توان عنوان کرد که طلا در روز جمعه در بازه ی 1597 تا 1618 دلار در هر اونس مبادله خواهد شد

 

اخبار جدید

اسدی نیا اخبار زیر را منتشر کرد:

1- دیروز تغییری در ذخایر صندوق طلای اسپایدر روی نداده است.

2- آمار اقتصادی امریکا در هفته گذشته نشان از بهبود نسبی در اقتصاد این کشور می دهد.

3- در هفته گذشته بانک ترکیه نیز به جمع خریداران طلا اضافه شد.

4- فرانکلین ساندرز احتمال بیشتری می دهد که قیمت طلا در 1560 دلار به کف خود رسید و کاهش سنگین دیگری در طلا پیشبینی نمی شود و احتمالا هدف طلا 1675 دلار و نقره 32 دلار است.

5- آقای دل فالکو نیز معتقد است دیگر کاهش سنگینی در طلا نداریم و احتمالا بعد از یک مدت زمان تثبیت قیمت، افزایش قیمتها آغاز خواهد شد.
6- کارشناسان بانک اسکوتیا بنک حد نهایی ریزش قیمت طلا را 1580 دلار می دانند.

7- کارشناسان امید دارند با آغاز سیاستهای انبساط پولی و چاپ یورو توسط بانک مرکزی اروپا شاهد آغاز روند رو به رشد قیمت طلا باشیم.

8- حدود 50درصد از کارشناسان سایت کیتکو اعتقاد دارند روند خنثی در قیمت طلا در هفته آینده نیز ادامه خواهد داشت: لینک نظر سنجی معامله گران بازار آتی سکه در بورس کالا به قیمت دلار بسیار توجه کنند که امروز و فردا قیمت دلار داخل در معاملات بسیار تعیین کننده است. شایعاتی به گوش می رسد که امروز احتمالا قیمت دلار به 1400 کاهش می یابد.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  −  3  =  4