سر به زیری قیمت طلا در بازار

بررسی هفتگی قیمت طلا و سکه؛

بررسی قیمت طلا و سکه در هفته گذشته نشان می‌دهد هر گرم طلا ۱۸ عیار کاهش قیمت ۱۰ هزار و ۷۰۹ تومانی، سکه بهار آزادی کاهش ۱۱۳ هزار تومانی و سکه امامی کاهش ۸۳ هزار تومانی داشته است.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، بررسی هفتگی قیمت طلا نشان می‌دهد هر گرم طلا ۱۸ عیار هفته گذشته را با کاهش قیمت پشت سر گذاشت، به گونه‌ای که ابتدا هفته را با رقم ۱۹۷ هزار و ۱۵۹ تومان آغاز کرد، در دومین روز از هفته با  کاهش قیمت به رقم ۱۹۱ هزار و ۳۸۷ تومان رسید، در ادامه همین روند در دوشنبه سومین روز از هفته به رقم ۱۸۳ هزار و ۹۳۰ تومان رسید که این رقم کمترین میزان در هفته گذشته بوده است.

پس از آن طلا افزایش قیمت جزئی را تجربه کرد به گونه‌ای که در روز سه شنبه به رقم ۱۸۵ هزار و ۵۵۰ تومان معامله شد و در دو روز باقی مانده از هفته در رنج قیمتی ۱۸۵ هزار و ۳۴۰ تومان و در نهایت در آخرین روز از هفته رقم ۱۸۶ هزار و ۴۵۰ تومان خرید و فروش شد.

اختلاف قیمت اولین و آخرین روز هفته نشان دهنده کاهش ۱۰ هزار و ۷۰۹ تومانی هر گرم طلا ۱۸ عیار طی مدت هفته گذشته بوده است.
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

قیمت سکه بهار آزادی در اولین روز از هفته به رقم ۱ میلیون و ۹۸۴ هزار تومان معامله شد، در دومین روز از هفته و با در پیش گرفتن روند نزولی در مبلغ ۱ میلیون و ۹۴۰ تومان خرید و فروش شد.

در روز دوشنبه و با ادامه روند نزولی، سکه بهار آزادی به قیمت یک میلیون و ۸۷۰ هزار تومان قیمت گذاری شد، در روز سه‌شنبه با رسیدن به حداقل میزان ممکن در هفته قبل به قیمت یک میلیون و ۸۴۱ هزار تومان معامله شد.

در روز چهارشنبه با رشد قیمت به رقم یک میلیون و ۸۶۱ هزار تومان رسید و در نهایت سکه بهار آزادی در آخرین روز از هفته به رقم یک میلیون و ۸۷۱ هزار تومان خرید و فروش شد.

اختلاف قیمت سکه بهار آزادی در هفته گذشته نشان دهنده کاهش ۱۱۳ هزار تومانی قیمت آن در بازار بوده است.
 
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 
سکه امامی در ابتدا هفته به قیمت ۲ میلیون و ۵۸ هزار تومان فروخته شد، در تاریخ بیست و سوم اردیبهشت ماه با افت قیمت به رقم ۱ میلیون و ۹۷۹ هزار تومان رسید.

پس از آن با ادامه افت قیمت، به بازه قیمتی یک میلیون و ۹۰۴ هزار تومان بازگشت که این رقم کمترین میزان در هفته گذشته بوده است.

در روز بیست و پنجم اردیبهشت ماه به ارزش ۱ میلیون و ۹۰۵ هزار تومان خرید و فروش شد، سپس در روز پس از آن به قیمت ۱ میلیون و ۹۳۸ هزار تومان رسید و در نهایت سکه امامی در روز پایانی هفته به قیمت‌های ۱ میلیون و ۹۷۵ هزار تومان مورد معامله قرار گرفت.

اختلاف قیمت اولین و آخرین روز از هفته نشان دهنده کاهش ۸۳ هزار تومانی قیمت سکه امامی در بازار بوده است.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

منبع: میزان

 

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

76  ⁄    =  76