اثبات سرآمدی بانک قرض الحسنه مهر ایران در بانکداری الکترونیک

عضو هیأت مدیره بانک قرض الحسنه مهر ایران بیان کرد:

امامی، عضو هیأت مدیره بانک قرض الحسنه مهر ایران، بر اهمیت استفاده از تکنولوژی ها و خدمات نوین جهت پیشبرد اهداف بانک با تکیه بر آموزش های کاربردی تأکید کرد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، عیسی امامی، عضو هیأت مدیره بانک قرض الحسنه مهر ایران، با تأکید بر اهمیت سخنرانی و برقراری ارتباطات فردی در پیشبرد اهداف تأکید کرد: ما امروز با برقراری نشست و سخنرانی می توانیم بحث های بسیارخوبی را پیش ببریم.

امامی افزود: سال گذشته در سایه خودباوری رشد صورت گرفت؛ خوشبختانه فضای رقابتی شدیدی ایجاد شد و موجبات به حرکت درآمدن نیروی انسانی و شعب شد و جذب 110 هزار و 361 میلیارد ریال منابع این بانک در سال 96 با 82 درصد رشد گواهی بر همین مدعاست.

عضو هیأت مدیره بانک قرض الحسنه مهر ایران در ادامه گفت: همینک 12 هزار میلیارد تومان در حال ورود به فضای کسب و کار است و نیاز است تا رصد مطلوبی برای این که این پول برای چه رسالت و هدف اقتصادی و در چه استان هایی بناست هزینه شود صورت پذیرد تا با در نظر گرفتن این مهم شرایط برای رشد بانک نیز فراهم شود.

وی همچنین به حوزه آموزش نقب زد و با تمجید از وضع مطلوب جایگاه آموزشی در بانک قرض الحسنه مهر ایران اذعان داشت: بانک قرض الحسنه مهر ایران از حوزه آموزشی مطلوبی بهره مند است و کارمندان از تخصص لازم و دانشگاهی مطلوب بهره مند هستند و صرفا باید تجارب عملی را در کنار اطلاعات کلاسیک خود تقویت کند و آمادگی لازم رو برای کاهش ریسک ها به وجود بیاورد؛ و این هم منوط به تقویت ارتباطات هست.

امامی در ادامه بیان داشت: امروزه نیاز است تا نگاه جانشین پروری را تقویت، و آمادگی لازم را برای انتقال مدیریت ایجاد کنیم؛ این نگاه تنها با هدف توسعه بانک است و برای این مهم نیز نیاز است تا آموزش های کاربردی تقویت شود.

عضو هیأت مدیره بانک قرض الحسنه مهر ایران در ادامه با اشاره به نتیجه مطلوب نشست های مسئولان ارشد بانک با نمایندگان مجلس و ائمه جمعه به ویژه در سطح شهرستان ها و روستا ها اذعان داشت: امروز در استان های سنی نشین نیز ظرفیت های خوبی را توانسته ایم ایجاد کنیم و این به خاطر برگزاری نشست ها و پیگیری های پس از آن بوده است.

وی در ادامه به اهمیت استفاده از تکنولوژی ها و خدمات نوین جهت پیشبرد اهداف اشاره داشت و گفت: این پیام آقای سیف است که اعلام میکند 16 درصد از تمام دریافت ها و پرداخت ها با اسکناس و سکه در جامعه اتفاق می افتاد و امروز به 2 درصد رسیده است و این یعنی به بانکداری الکترونیک نزدیک تر شده ایم.

امامی همچنین با ابراز امیدواری از اینکه بانک قرض الحسنه مهر ایران می تواند با استفاده از خدمات کارت ملی هوشمند، خدمات متعددی را در راستای بانکداری الکترونیکی اجرایی کند، افزود: پس سرمایه گذاری روی خدمات نوین بسیار مهم است و هرچه سرمایه گذاری در این زمینه کنیم، کم نخواهیم آورد و بانک قرض الحسنه مهر ایران نیز امسال تا حدود 50 امتیاز برای این حوزه در نظر گرفته است.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  +  23  =  28