گام های موثری برای توسعه عدالت اجتماعی برداشته شده است

عیسی امامی عضو هیات مديره بانک قرض الحسنه مهرايران در سفر به استان بوشهر، ضمن بازديد از شعبه عسلويه با مديران مالي شرکت پتروشيمي مبين نيز ديدار کرد و گفت: در طول يک دهه فعاليت بانك خصوصا در يكسال گذشته، گام هاي شايسته و موثري براي كاهش فاصله طبقاتي و برقراري عدالت اجتماعي برداشته شده است.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، عیسی امامي با ارشاره به رضايت مطلوب مشتريان از خدمات بانک اظهارداشت: احساس رضايت مراجعين و متقاضيان نسبت به خدمات بانک در استان بوشهر مايه افتخار و مباهات است و اين نشان از لطف باري تعالي و همدلي و همراهي همکاران در اهتمام به امور مشتريان مي باشد كه با تمام تلاش و درايت خود، پاسخگوي ارباب رجوع هستند.
وی افزود: فعالیت در بانک قرض الحسنه مهر ایران و همکاری با خيرين براي رفع مايحتاج ضروري نيازمندان واقعي جامعه امري مقدس است و خدمات و طرح هاي تسهيلاتي بانک مي تواند در رفع نيازهاي مالي افراد و بهبود وضعيت معيشتي کشور موثر باشد.
امامی گفت: این بانک در راستای مسئولیتهاي اجتماعي خود، سعي نموده به حوزه هاي زندانيان، زنان سرپرست خانوار، مددجويان کميته امداد و بهزيستي و … ورود پيدا کند و گامهاي خوبي در جهت کاهش فاصله طبقاتي بردارد.
در ادامه، قنواتی و شهرآزاد از مدیران مالی پتروشیمي مبين، ضمن قدرداني از حضور مديران ارشد بانک، بيان داشتند: به همت پرسنل و مديران بانک قرض الحسنه مهرايران در کوتاه ترين زمان ممکن به كليه كاركنان اين شركت، تسهيلات قرض الحسنه پرداخت شد كه آثار و بركات آن قابل رويت است.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  ×  3  =  12