سقوط قیمت جهانی طلا به زیر ۱۴۰۰ دلار در آینده نزدیک

رییس یک شرکت سرمایه گذاری آمریکا با پیش بینی کاهش قیمت جهانی طلا به کمتر از 1400 دلار در آینده نزدیک گفت خرید طلا در شرایط کنونی به سرمایه‌گذاران توصیه نمی شود.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک از سایت طلا به نقل از شبکه تلویزیونی سی ان بی سی و فارس، رییس شرکت سرمایه گذاری امکای کومودیتی آمریکا تاکید کرد به نظر من قیمت طلا به زودی اصلاح خواهد شد و به کمتر از 1400 تا 1450 دلار در هر اونس خواهد رسید.

بر اساس این گزارش میتال آشوک پیش بینی کرد با افزایش ارزش دلار در برابر یورو فشار بر قیمت جهانی طلا افزایش خواهد یافت و قیمت این فلز گرانبها کاهش خواهد یافت .

وی تاکید کرد: خرید طلا در شرایط کنونی به سرمایه گذاران بین المللی توصیه نمی شود و بهتر است طلا برای سرمایه گذاری های کوتاه مدت استفاده شود .
وی تصریح کرد به نظر من قیمت نقره نیز مانند طلا اصلاح خواهد شد . اگر قیمت طلا به 1640 تا 1650 دلار در هر اونس برسد بهترین فرصت برای فروش خواهد بود . افزایش شاخص ارزش دلار در برابر ارزهای معتبر بین المللی مهمترین علت کاهش قیمت طلا خواهد بود . میانگین قیمت هر اونس نقره نیز به کمتر از 26.5 تا 27 دلار خواهد رسید.

وی در ادامه در خصوص قیمت نفت نیز گفت پیش بینی من این است که قیمت نفت نیز بین 80 تا 105 دلار در نوسان خواهد بود .

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

49  +    =  55