پیام تبریک مدیرعامل به مناسبت هشتمین سالگرد تاسیس بانک دی

مدیرعامل بانک دی در پیامی، هشتمین سالگرد تاسیس بانک دی را تبریک و تهنیت گفت.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، محمدرضا قربانی، مدیرعامل بانک دی در پیامی هشتمین سالگرد تاسیس بانک دی را به همه ذینفعان بانک تبریک گفت. متن این پیام به شرح ذیل است:
بسم الله الرحمن الرحیم
  مشتریان گرامی، سهامداران گرانقدر و همکاران ارزش آفرین بانک
اکنون که در آستانه ورود به نهمین سال تاسیس بانک ارزش آفرین دی هستیم، خداوند را شاکرم که  افتخار خدمت به خانواده معظم شهدا، ایثارگران و جانبازان مکرّم و هم چنین سایر ذینفعان بانک را نصیبمان کرده است.
بانک ارزش آفرین دی ارزشمند ترین سرمایه خود را نیروی انسانی جوان، تحصیل کرده، پرتلاش و متعهدی می داند که ثمره تلاششان ورود قدرتمند به نهمین سال فعالیت است.
اکنون این بانک با برخورداری از مدیرانی مجرب و کارکنانی جوان کوله بار خود را از تجربیاتی آکنده است که در سال‌های پیش‌روی بانک مهمترین منبع الهام و بهترین چراغ راه خواهد بود.
  وفاداری سترگ مشتریان و سهامداران ارجمند که در این سال ها همچون کوه، باصلابت و همچون دریا، بزرگوار، لحظه‌ای حمایت خویش را از بانک دی دریغ نداشته‌اند ستودنیست.
بانک دی به داشتن کارکنانی که در کمال صداقت و درستکاری برای ارائه خدمت به تمامی سهامداران به ویژه خانواده معزز شهدا و جامعه بزرگ  ایثارگران همت گمارده اند به خود می بالد و قدردان سرمایه انسانی جوان ، خلاق و متخصصی است که در تلاطمات گوناگون با  ایمان راسخ خود به  اهداف و برنامه های راهبران این بانک برای اعتلای آن دلسوزانه تلاش کرده اند.
امید است در ادامه این مسیر با عزمی راسخ و بهره گیری از توانمندی همکاران ارزش آفرین گروه مالی دی  بتوانیم  سهم خود را در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) برای  «حمایت از کالای ایرانی» ایفا کرده و گامی موثر برای بهبود اقتصاد کشور  برداریم.
18 اردیبهشت ماه، بهانه‌ای است که بر تلاش های صادقانه مدیران و کارکنان ارزش آفرین بانک دی ارج بنهیم و در آستانه نهمین سال تاسیس بانک ارزش آفرین دی در شبکه بانکی کشور با تکیه بر حرکت و فعالیت مستمر و برخورداری از دانش، تجربه و نیروی انسانی کارآمد، این اتفاق خوش یمن را گرامی بداریم.
   اینجانب به نمایندگی از اعضای محترم هیات مدیره و مدیران ارشد بانک فرارسیدن 18 اردیبهشت ماه، سالروز تأسیس بانک دی را حضور یکایک اعضای خانواده بزرگ بانک دی اعم ازهمکاران ارزش آفرین، سهامداران ارجمند و مشتریان محترم صمیمانه تبریک و شادباش عرض نموده، از درگاه قادر متعال، برای همگی سلامتی و بهروزی و برای بانک دی اعتلای روزافزون و پیروزی‌آرزومندم.
سلامت و پیروز باشید

محمدرضا قربانی
مدیرعامل بانک دی

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

60  ⁄    =  20