رکورد افزایش به سکه امامی رسید+ نمودار قیمت

بررسی هفتگی قیمت طلا و سکه؛

بررسی قیمت طلا و سکه در هفته گذشته نشان می‌دهد هر گرم طلا ۱۸ عیار افزایش قیمت ۱۳ هزار و ۸۵۲ تومانی، سکه بهار آزادی افزایش ۱۳۵ هزار تومانی و سکه امامی افزایش ۱۶۰ هزار تومانی داشته است.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، بررسی هفتگی قیمت طلا نشان می‌دهد هر گرم طلا ۱۸ عیار هفته گذشته سیر صعودی قیمت را به خود دید، به گونه‌ای که ابتدا هفته را با رقم ۱۷۳ هزار و ۴۹۵ تومان آغاز کرد، در دومین روز از هفته با افزایش قیمت به رقم ۱۷۵ هزار و ۶۸۸ تومان رسید، در ادامه همین روند در دوشنبه سومین روز از هفته به رقم ۱۷۹ هزار و ۷۲۹ تومان رسیده است.

پس از آن با افزایش قیمت طلا قابل توجه بود به گونه‌ای که رقم ۱۸۱ هزار و ۲۰۶ تومان، ۱۸۶ هزار و ۷۷۰ تومان و در نهایت در آخرین روز از هفته رقم ۱۸۷ هزار و ۳۴۷ تومان را تجربه کرد.

اختلاف قیمت اولین و آخرین روز هفته نشان دهنده افزایش ۱۳ هزار و ۸۵۲ تومانی هر گرم طلا ۱۸ عیار طی مدت هفته گذشته بوده است.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

قیمت سکه بهار آزادی در اولین روز از هفته به رقم یک میلیون و ۷۴۰ هزار تومان معامله شد، در دومین روز از هفته و با در پیش گرفتن روند صعودی در مبلغ یک میلیون و ۷۵۲ هزار و ۵۰۰ تومان خرید و فروش شد.

در روز دوشنبه و با ادامه روند صعودی، سکه بهار آزادی به قیمت یک میلیون و ۷۶۵ هزار تومان قیمت گذاری شد، در روز سه‌شنبه و در ادامه روند صعودی به قیمت یک میلیون و ۷۸۵ هزار تومان معامله شد و در نهایت سکه بهار آزادی در آخرین روز از هفته و با جهش قیمت به رقم یک میلیون و ۸۷۵ هزار تومان خرید و فروش شد.

اختلاف قیمت سکه بهار آزادی در هفته گذشته نشان دهنده افزایش ۱۳۵ هزار تومانی قیمت آن در بازار بوده است.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

روند تغییر قیمت سکه امامی در طول هفته گذشته همانند سکه بهار آزادی نشان دهند افزایش قیمت بوده است.

سکه امامی در ابتدا هفته به قیمت یک میلیون و ۸۰۰ هزار تومان فروخته شد، در تاریخ نهم اردیبهشت ماه با افزایش قیمت به رقم یک میلیون و ۸۴۵ هزار تومان رسید.

پس از آن با ادامه رشد قیمت، به بازه قیمتی یک میلیون و ۸۵۵ هزار تومان بازگشت، در روز یازدهم اردیبهشت به ارزش یک میلیون و ۹۰۰ هزار تومان خرید و فروش شد و در نهایت سکه امامی در روز پایانی هفته به قیمت‌های یک میلیون و ۹۶۰ هزار تومان مورد معامله قرار گرفت.  

اختلاف قیمت اولین و آخرین روز از هفته نشان دهنده افزایش ۱۶۰ هزار تومانی قیمت سکه امامی در بازار بوده است.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

منبع: میزان

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  +  24  =  29