محصول جدید شرکت GSS در حوزه ارزهای رمزنگار معرفی شد

در نمایشگاه بین المللی Seamless دبی

نمایشگاه کارت و پرداخت ۲۰۱۸ دبی روز ۲۶ فروردین ماه با معرفی جدیدترین دستاوردهای مجموعه GSS آغاز به کار کرد.

نمایشگاه کارت و پرداخت ۲۰۱۸ دبی روز ۲۶ فروردین ماه با معرفی جدیدترین دستاوردهای مجموعه GSS آغاز به کار کرد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، همان گونه که پیش بینی می شد، شرکت جی اس اس در نمایشگاه بین المللی Seamless دبی با معرفی و رونمایی از جدیدترین محصول استراتژیک این مجموعه، نظر مخاطبان را به خود معطوف کرد.

در ایام داغ و پر رونق دادوستد ارزهای رمزنگاری شده و نیاز مبرم به نقدپذیری آنها، معرفی محصولی که به راحتی و با امنیت بسیار بالا این فرآیند را برای مشتریان پروپا قرص خود فراهم نماید، چیزی نیست که بتوان به راحتی از آن گذشت.

واحدهای تحقیق و توسعه بازار شرکت GSS که اغلب فراتر از نیازهای جاری و عادی مخاطبان نسبت به معرفی دانش و تکنولوژی گام برداشته است این بار با رونمایی از دستگاه (CCTM (Crypto Currency Teller Machine خدمات ارزنده ای به فعالان این حوزه ارائه نموده است.

بر اساس توضیحات آقای علیرضا نوبخت، معاون فروش شرکت GSS، از آنجایی که مبادلات ارزهای دیجیتال در خارج از کشور از رونق و استقبال بسیار زیادی برخوردار می باشد، متخصصان و تحلیل گران بخش های سخت افزار و نرم افزار مجموعه GSS را مصمم کرد تا طی ماه ها بررسی، تحقیق و ارزیابی، محصولی با قابلیت و ضریب ایمنی بالا طراحی، تولید و روانه بازار کنند.

به گفته نوبخت یکی از اهداف و استراتژی های اصلی مجموعه GSS در سال ۹۷ تکمیل پروژه های این حوزه می باشد. وی افزود: در آینده جزئیات بیشتری از خدمات و قابلیت های این محصول ارائه خواهیم کرد.

 

منبع: روابط عمومی شرکت GSS

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

2  ×    =  8