سرويس جديد در حوزه كيف پول در راه است

در گفتگوي احتصاصي با بانكداري الكترونيك عنوان شد؛

معاون طرح و برنامه شرکت ايران كيش از ارايه سرويس جديدي در حوزه كيف پول خبر داد.

معاون طرح و برنامه شرکت ايران كيش از ارايه سرويس جديدي در حوزه كيف پول خبر داد.

احمد هادی پور در گفتگوي اختصاصي با بانكداري الكترونيك از ارايه سرويس جديدي در حوزه كيف پول در آينده نزديك خبر داد و گفت: پايه NFC كه راه بيفتد خدمات پذيرندگي در حوزه كيف پول  را نيز به صورت بسيار پررنگ در كشور اجرا خواهيم كرد.

وي افزود: نكته اي كه در كيف پول وجود دارد تعريف يك بيزينس مدل موفق است كه بتواند خدمات را براي كاربران خود جذاب كند. خدماتي كه با مدل هايي كه در حال طراحي آن هستيم انجام مي شود و بازار بيشتري را مي گيرد.

معاون طرح و برنامه ايران كيش با بيان اينكه تعريف خدمات پرداخت در ايران متفاوت از ديگر كشورها است تصريح كرد: در اين حوزه اپليكيشن هاي متفاوتي در دنيا وجود دارد كه يا توسط بانك ها و يا مشتريان شان در حوزه پرداخت و يا شركت هاي واسطه ارايه مي شوند.

هادي پور با قياس اين اپليكيشن با اپليكيشن هاي مشابه آن در دنيا اظهار كرد: در سطح دنيا اپليكيشني كه هم به روشندلان خدمات ارايه دهد و هم چند زبانه باشد بسيار كم است.

وي با ابراز اميدواري براي اين محصول خاطر نشان كرد: از آنجا كه تمام محصولات ما تحت اكوسيستم پات است و ممكن است nttها در اكوسيستم هر روز تغيير شكل دهند و رشد كنند آينده آن را بسيار روشن مي بينيم چرا كه بر اساس هر تغييري در ماركت بر اساس نياز جامعه و مشتريان خود بروز رساني كرده و در هر زمان خدمات جديدتري را ارايه مي دهيم.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

6  ×  1  =