انقلاب هدست مجیک لیپ، جایگزین موبایل و کامپیوتر

مجیک لیپ یکی از مشهورترین استارت‌آپ‌های واقعیت مجازی است.

مجیک لیپ یکی از مشهورترین و البته مرموز‌ترین استارت‌آپ‌های واقعیت مجازی است که هرچندبعد از دو سال هنوز محصولی وارد بازار نکرده اما سرمایه‌گذاران متعددی روی موفقیت آن حساب کرده‌اند.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک به نقل از دنیای اقتصاد، بسیاری می‌گویند با حضور محصول این شرکت آغاز فصل جدیدی است که در آن دیگر از گوشی تلفن خبری نیست. حالا البته همه می‌دانند این استارت‌آپ قرار است عینک واقعیت مجازی را به عنوان محصول ارائه دهد و خبر جدید آنکه نه یک عینک بلکه چندین عینک مجیک لیپ برای مشتریان مختلف با سطح نیازهای مختلف قرار است ارائه شود.

Rony Abovitz مدیرعامل این شرکت این موضوع را گفته و اضافه می‌کند که این شرکت دوست ندارد یک شرکت تک محصوله باشد. نخستین محصول این شرکت به گفته مدیرعامل سال میلادی جاری وارد بازار خواهد شد.

بنا بر تخمین‌ها قیمت هدست مجیک لیپ حدود هزار دلار یا بیشتر خواهد بود البته پیش از این نیز گفته شده بود مجیک لیپ وان چیزی بین ۱۵۰۰ تا ۲ هزار دلار قیمت داشته باشد. این هرچند قیمت بالایی برای هدست به شمار می‌آید اما باید در نظر داشت قیمت ست هدست واقعیت مجازی مایکروسافت – هولولنز – چیزی حدود ۳ هزار دلار است.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

8  +  1  =