تمرکز فین تک ها برسبک زندگی مردم

فین تک ها، بانکها و استارتآپ ها بایدبر روی سبک زندگی مردم تمرکز کنند.

طراح اکوسیستم فین تک درسازمان همکاری اقتصاددیجیتال مالزی می گوید فین تک ها، بانکها و استارتآپ ها برای خلاقیت هرچه بیشتر در ارائه خدمات بایدبر روی سبک زندگی مردم تمرکز کرده و خدمات متناسب ارائه کنند.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک به نقل از ایبنا، «جینا هوی چینگ» درباره اینکه فین تک ها چگونه می توانند به بانک ها در ارائه خدمات بیشتر و مورد نیاز مشتریان کمک کنند، گفت: ارائه خدمات بیشتر همواره نیاز به مجوزهایی دارد که دریافت بسیاری از آنها تاحدودی دشوار است.

وی تصریح کرد: برای خدمات جدید، ابتدا لازم است بین بانک و فین تک ها توافقی به وجود آمده و خدمات مورد نیاز به طور دقیق مشخص شوند؛ این موضوع باعث می شود تا مشتریان به بانک مراجعه نکرده یا مراجعه آنها به شدت کاهش یابد.

طراح اکوسیستم فین تک در سازمان همکاری اقتصاد دیجیتال مالزی با تفکیک افراد جامعه به دو دسته دارای حساب بانکی و فاقد حساب بانکی گفت: وقتی از خدمات بانکی صحبت می کنیم این موضوع دیگر درباره مسائل مالی نیست و باید به هر دو دسته افراد دارای حساب و فاقد حساب بانکی خدمات بدهیم.

هوی چینگ با بیان اینکه فین تک ها باید تمرکز خود را بر روی نیازهای مشتریان قرار دهند، افزود: فین تک ها در حقیقت باید ببینند که مشتریان دیگر به چه نوع خدماتی نیاز دارند و چگونه می توان زندگی را برای آنها راحت تر کرد.

وی توضیح داد: فین تک ها باید به گونه ای رفتار کنند که مشتری از دریافت خدمات راضی و خوشحال باشد؛ به عنوان نمونه هر زمان یک مشتری بخواهد بداند که چه نوع کارت نقدی بانکی متناسب اوست، ربات یک بانک باید بتواند با گفت و گوی برخط با وی، بهترین کارت را پیشنهاد دهد.

طراح اکوسیستم فین تک در سازمان همکاری اقتصاد دیجیتال مالزی با تاکید بر لزوم خلاقیت و رویاپردازی در طراحی خدمات فین تکی، گفت: به نظر من فین تک‌ها باید بر روی سبک زندگی مردم تمرکز کنند؛ سبک زندگی مردم می تواند پایه ای برای ارائه خدمات از سوی بانک ها، فین تک ها و استارتآپ ها در آینده باشد.

هوی چینگ ادامه داد: در حال حاضر بیشتر مردم به ویژه جوانان و نوجوانان تمایلی به حضور در شعب بانک ها ندارند و ترجیح می دهند خدمات خود را از طریق هوش مصنوعی و ربات ها دریافت کنند؛ حتی دریافت خدمات بیمه ای نیز چنین شرایطی را یافته و بیمه ها نیز برای ارائه خدمات و فروش تلاش می کنند تا راحت ترین و آسان ترین راه را برای دسترسی و خدمات به مشتریان بدهند.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

70  ⁄    =  7