خرید سکه وکیوم در هر ساعت از شبانه روز با کارت سکه

مدیرعامل بانک ملی خبر داد:

مدیرعامل بانک ملی از ایجاد کارت سکه برای جلوگیری از مشکلات حمل و نقل سکه و همچنین خرید سکه وکیوم در هر ساعت از شبانه روز خبر داد.

مدیرعامل بانک ملی از ایجاد کارت سکه برای جلوگیری از مشکلات حمل و نقل سکه و همچنین خرید سکه وکیوم در هر ساعت از شبانه روز خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک به نقل از ایبِنا، محمدرضا حسین زاده مدیرعامل بانک ملی ایران بعدازظهر امروز (دوشنبه) و در مراسم رونمایی از آخرین ١٠ دستاورد و تجهیزات بانک ملی ایران با عنوان "ملی شو" ضمن گرامیداشت ایام دهه فجر انقلاب اسلامی اظهارداشت: بانک ملی از دو سال گذشته برنامه های نوآورانه ای را طراحی کرد که حاصل آن دستاوردها و تجهیزاتی است که امروز رونمایی می شوند.  

وی افزود: برخی از تجهیزاتی که رونمایی می شوند یا در سایر بانک ها وجود ندارد یا نسخه بانک ملی کامل تر و با امکانات بیشتر است. حسین زاده با اشاره به تعداد بالای دستاوردها و تجهیزاتی که امروز رونمایی شدند، گفت: تصمیم گرفتیم تا نمایشگاهی تحت عنوان "ملی شو" برگزار کنیم و تمام خلاقیت ها را رونمایی کنیم؛ بنا داریم هر شش ماه یا یکسال این نمایشگاه را با کیفیت بالا برگزار کنیم.

مدیرعامل بانک ملی با یادآوری همکاری این بانک با دانشگاه ها و جذب نخبگان دانشگاهی اظهارداشت: با شرکت های پیشرو در کشور مانند شرکت خدمات انفورماتیک، جی اس اس و توسن برای تولید تجهیزات همکاری کردیم و هنچنین با شرکت های اروپایی همکاری داشتیم.  

وی از سامانه های بام و بله از جمله سامانه هایی نام برد که با همکاری شرکت های داخلی و خارجی معرفی شده اند. حسین زاده گفت: بانک ملی با معرفی سامانه های بام و بله پا به حوزه بانکداری دیجیتال گذاشت.

مدیرعامل بانک ملی ایران با اشاره به نتیجه تحقیقات شرکت های معتبر بین المللی گفت: براساس نتایج تحقیقات معتبر شعب بانک ها تا سال ٢٠٢٠ کوچک شده و به شدت کاهش یافته و در نقطه مقابل حضور بانک ها در شبکه های اجتماعی افزایش خواهد یافت.  

وی با بیان اینکه بانک ملی تنها بانک ایرانی فعال ایت که یک شبکه اجتماعی دارد، افزود: نسخه بله در آینده نزدیک تکمیل خواهد شد.  رییس شورای هماهنگی بانک های دولتی گفت: برای تکمیل سامانه های بام و بله، همکاران ما طرح "بانک آفیسر" را بعد از هشت ماه مطالعه از شعب بانک های اروپایی طراحی کرده اند که مخاطب آن مشتریان VIP بانک ملی هستند.  

حسین زاده امکان ثبت نظرسنجی مشتریان درباره رفتار کارمندان بانک ملی را از جمله مزایای طرح بانک آفیسر برشمرد و ارتقای کارکنان را منوط به امتیاز مشتریان عنوان کرد. وی درباره طرح کارت سکه اظهارداشت: برنامه ما این است که به جای فیزیک سکه طلا، کارت سکه حرکت کند و این امکان فقط در اختیار بانک ملی است.  

مدیرعامل بانک ملی ایران با اشاره به فعالیت بانک کارگشایی در ذیل بانک ملی ایران افزود: تخصص این بانک در زمینه سکه و طلاست؛ با توجه به سخت بودن حمل و نقل سکه و مسایل امنیتی مرتبط با آن می توان از این کارت استفاده کرد. وی توضیح داد که دارنده کارت سکه در هر زمانی از شبانه روز می تواند از دستگاه سکه وکیوم شده به دارنده کارت تحویل دهد.

حسین زاده گفت: دستگاه توریست کارت در فرودگاه ها نصب خواهد شد و گردشگر خارجی در زمان ورود به کشور می تواند با استفاده از گذرنامه خود نه تنها ١٩ ارز مختلف دریافت کند بلکه حتی سیم کارت دریافت کرده و در زمان خروج از کشور نیز ارز خود را تبدیل کند. وی افزود: "ملی فاند" فین تکی است که به انواع خیریه ها خدمات ارایه می کند.

مدیرعامل بانک ملی درباره "ملی بازار" تا پایان اسفندماه راه اندازی می شود و زنجیره تولید تا مصرف را به طور B To B و B to C تسهیلات می دهد که به اشتغال در کشور کمک می کند. وی افزود: بانک ملی ایران قصد جدی برای حمایت از استارتاپ ها و فین تک ها دارد زیرا که باید به درستی در مسیر بانکداری دیجیتال حرکت کند.

حسین زاده درباره باجه جوانه ها به وجود بیش از ١٣ میلیون دانش آموز در کشور اشاره کرد و گفت: این باجه به دانش آموزان از طریق بازی و انیمیشن درس های اقتصاد و صرفه جویی و پس انداز می دهد. وی افزود: بنا داریم شعب مخصوص دانش آموزان و نوجوانان را که به احتمال زیاد شعبه دزاشیب بانک ملی است راه اندازی کنیم.

وی اعلام کرد: موزه بانک ملی ایران از امروز و به مدت سه روز میزبان سه جام معتبر کشور از جمله جام مارلیک است.

در نمایشگاهی که در حاشیه مراسم امروز برگزار شده بود، از آخرین دستاوردها و تجهیزات بانک ملی ایران از جمله "کارت سکه" که به جای وجه نقد، سکه طلا وجود دارد، "توریست کارت"که کارت بانکی برای حمایت از گردشگری است و امکان دریافت ارز از آن وجود دارد، "دستگاه VTM " برای دریافت تمامی خدمات بانکی از جمله وصول چک، "ملی بازار" برای تامین مالی تولیدکنندگان و ارایه تسهیلات با نرخ های جذاب برای خرید کالاهای تولید داخل، "باجه جوانه ها"، "آنی بانک" و … از جمله دستاوردهایی بود که امروز در این نمایشگاه به نمایش در آمده بود.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

38  −  29  =