سفارش اینترنتی دریافت سوخت امکانپذیر شد

با مشارکت تجارت الکترونیک پارسیان (تاپ)،

با مشارکت تجارت الکترونیک پارسیان (تاپ) سفارش اینترنتی دریافت سوخت امکانپذیر شد.

با مشارکت تجارت الکترونیک پارسیان (تاپ) سفارش اینترنتی دریافت سوخت امکانپذیر شد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، روابط عمومی تاپ اعلام کرد :طرح آزمایشی توزیع سوخت با سفارش اینترنتی روز گذشته (شنبه) در محوطه وزارت نفت با حضور بیژن زنگنه، وزیر نفت، علیرضا صادق آبادی، معاون وزیر در امور پالایش و پخش و جمعی دیگر از مسئولان رونمایی شد.

نرم افزار مربوطه که قابلیت نصب در گوشی‌های تلفن اندروید، ios و ویندوز را داراست می تواند به افراد در راه مانده در امر توزیع سوخت کمک کند.
این اپلیکیشن دارای دو نرم افزار برای کاربر و سوخت‌رسان است؛ در صورتی که کاربر درخواست خود را از طریق اینترنت اعلام کند، نزدیکترین ماشین سوخت‌رسان می‌تواند به آن پاسخ دهد و پس از این‌که قیمت و مسافت آن مشخص شد، کاربر نیز می تواند دکمه تایید یا انصراف را انتخاب کند.
بر اساس این گزارش، قیمت بنزین معمولی و سوپر به ترتیب لیتری ۱۰۰۰ و ۱۲۰۰ تومان است و تنها هزینه حمل و نقل به آن افزوده می‌شود.
این طرح هم اکنون آماده شده و مورد تایید اداره بهداشت، ایمنی و محیط زیست (HSE) وزارت نفت است، اما برای راه اندازی به صورت پایلوت در شهر تهران به یک ماه زمان نیاز دارد؛ این اپلیکیشن توسط شرکت پتروآیریک با مشارکت تجارت الکترونیک پارسیان تاپ ساخته شده  است.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  −  1  =  6