عملیاتی شدن سامانه دایرکتوری در آینده نزدیک

مدیر سیستم‌های پرداخت شرکت خدمات انفورماتیک خبر داد:

مدیر سیستم‌های پرداخت شرکت خدمات انفورماتیک گفت: سامانه دایرکتوری در آینده نزدیک عملیاتی می‌شود.

مدیر سیستم‌های پرداخت شرکت خدمات انفورماتیک با بیان اینکه فین‌تک‌ها و استارت‌آپ‌ها باید تجربه اتصال به پلتفرم‌ها را داشته باشند، گفت: سامانه دایرکتوری در آینده نزدیک عملیاتی می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، سید محمد سعید طباطبایی در پنل تخصصی بانکداری باز در هفتمین همایش بانکداری الکترونیک و نظام‌های پرداخت با بیان اینکه استاندارد PSP همزمان با فعالیت‌های نوین آغاز شد، گفت: ۱۰ سال پیش با فعالیت تسویه بین بانکی فعالیت ها آغاز شده و اکنون چشم اندازی برای بانک مرکزی ترسیم کرده است.

وی با تاکید بر اینکه باید سرویس های جدید را در اختیار بازیگران تازه وارد قرار دهیم افزود: با توجه به اینکه هدف استارت آپ ها این است که بتوانند به اکوسیستم های اصلی متصل شوند از این رو سرویس های جدید قابلیت های خوبی در این زمینه ارائه می دهند.

طباطبایی با بیان اینکه نسخه PSP2 بیشتر در حوزه کار تمرکز کرده است، تصریح کرد: این نسخه جایگزینی برای نسخه‌هایی است که ارزش افزوده ندارند.

مدیرسیستم های پرداخت شرکت خدمات انفورماتیک با تاکید بر اینکه کار مطالعاتی خوبی در نسخه PSP2 انجام شده است، گفت: استانداردهایی در این نسخه دیده شده که می توان روی آن حساب کرد.

وی در پاسخ به این سئوال که داشتن یک پلتفرم یا تعدادی پلتفرم برای بهبود شرایط لازم است، گفت: این سئوال را باید از جانب استارت آپها جواب داد و با توجه به اینکه بانکداری باز در شبکه بانکی به راه افتاده است استفاده از هر دو روش قابلیت اجرا دارد.

طباطبایی ادامه داد: در نظر گرفتن پلتفرم های مختلف از سوی بانک‌های متفاوت شرایط ویژه ای دارد زیرا هر یک از این پلتفرم ها شرایط پیاده سازی دقیقی نیاز داشته و اختلاف فاز در آنها وجود دارد.

مدیرسیستم های پرداخت شرکت خدمات انفورماتیک با تاکید بر اینکه باید فضای استاندارد در استارت آپ ها و بانکداری باز ایجاد کنیم، تصریح کرد: اینکه از یک پلتفرم یا بیشتر استفاده می شود مهم نیست بلکه نحوه عملکرد ها مهم است.

وی همچنین از عملیاتی شدن سامانه دایرکتوری در آینده نزدیک خبر داد و گفت: فین تک ها و استارت آپ ها باید یک تجربه اتصال به پلتفرم را داشته باشند.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

5  ×    =  5