برگزاری سی و دومین دوره قرعه کشی حسابهای قرض الحسنه بانک تجارت

بانک تجارت دوره جدید جذب سپرده های قرض الحسنه را در شعب خود آغاز کرد .زمان انجام قرعه کشی این حسابها نیز نیمه دوم خرداد ماه سال 1391 اعلام شده است .

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک به نقل از روابط عمومی بانک تجارت ، ضمن تقدیر از کلیه دارندگان حساب قرض الحسنه جهت مشارکت در این امر خداپسندانه طی دوره های گذشته افزود: در سی و دومین دوره قرعه کشی حسابهای پس انداز قرض الحسنه این بانک نیز صدها هزار جایزه نقدی و غیرنقدی به دارندگان این حساب تعلق خواهد گرفت که تعداد و تنوع این جوایز متعاقباً از طریق رسانه های گروهی به اطلاع هموطنان عزیز خواهد رسید.

حداقل موجودی برای شرکت در قرعه کشی این حسابها دویست هزار ریال بوده و به ازای هر پنجاه هزار ریال در هر روز یک امتیاز برای مشتریان منظور خواهد شد. همچنین حداقل موجودی برای حسابهای پس انداز ارزی 100 دلار و به ازای هر 100 دلار و معادل آن به سایر ارزها 2 امتیاز منظور می گردد .

بر این اساس به دارندگان حساب قرض الحسنه نزد این بانک از ابتدای خرداد سالجاری امتیاز تعلق گرفته و آخرین مهلت افتتاح حساب و یا تکمیل موجودی برای شرکت در این دوره از قرعه کشی نیز پایان اسفندماه تعیین گردیده . زمان انجام قرعه کشی این حسابها نیز نیمه دوم خرداد ماه سال 1391 اعلام شده است .

روابط عمومی بانک تجارت همچنین از هموطنان عزیز خواسته است که از هم اکنون با افتتاح حساب قرض الحسنه علاوه بر کسب امتیاز بیشتر برای قرعه کشی این دوره ، بانک تجارت را در اعطای بهینه تسهیلات قرض الحسنه در زمینه های ازدواج ، درمان بیماری ، ایجاد اشتغال و … یاری نمایند.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

30  ⁄  5  =