افزایش سرمایه به پرداخت به ۲۰۰میلیارد تومان

کردلویی معاونت مالی اداری شرکت به پرداخت ملت خبر داد

سرمایه شرکت به پرداخت ملت 100 درصد افزایش می یابد. این خبر را حمیدرضا کردلویی، معاون مالی اداری شرکت به پرداخت ملت در نشست خبری امروز اعلام کرد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، او افرود: هر چند شرکت، تاره وارد بورس شده اما عملکرد خوبی از خود نشان داده است. با توجه به اینکه شرکت در بورس اوراق بهادار حضور دارد.
کردلویی ضمن اشاره به سخنان ترابیان در مورد افزایش سرمایه شرکت به پرداخت ملت گفت: سرمایه ابتدایی شرکت، 95 میلیارد تومان بود که در افزایش سرمایه اخیر، بیش از 110 درصد افزایش سرمایه خواهد داشت و به 200 میلیارد تومان خواهد رسید.
وی با اشاره به اینکه  افزایش سرمایه شرکت از محل مطالبات و آورده نقدی، افزایش انجام خواهد شد. افزود:اقدامات اولیه افزایش سرمایه انجام شده و در آینده نزدیک، تکلیف اعلامیه و پذیره نویسی مجمع هم مشخص می‌شود.
کردلویی با اشاره به میزان فروش شرکت در سال 97 و 98 گفت: پیش بینی ما آن است میزان فروش طی دو سال آینده به طور متوسط 30 درصد رشد کرده و از 1250 میلیارد تومان در سال 96 با 30 درصد رشد به 1620 میلیارد تومان در سال 97 و در سال 98 به 2100 میلیارد تومان افزایش خواهد داشت.
وی تصریح کرد: هدف از افزایش سرمایه سه محل اصلی در نظر گرفته شده که یکی نوسازی پایانه‌ها است. بخش دوم از طریق  مدلسازی سوییچ تامین می شود. سومین راه افزایش سرمایه نیز از طریق جایگاه‌های سوخت خواهد بود.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  ×  5  =  20