پول خود را کجا می‎برید؟

براساس گفته های یک تحلیلگر؛

برنامه امشب پایش با بررسی مهمترین اخبار و تحولات هفته گذشته روی آنتن خواهد رفت.

برنامه پایش امشب به بررسی موضوع سود بانکی خواهد پرداخت.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک و به نقل از تسنیم؛ برنامه امشب  پایش ( 19 آذر 96 ) با بررسی مهمترین اخبار و تحولات هفته گذشته روی آنتن خواهد رفت. در بخش تحلیلی این برنامه وضعیت بازار طلا تا پایان سال بررسی و پیش‌بینی کارشناسان از نوسانات این بازار ارائه خواهد شد.

همچنین در بخش ارائه تحلیلی پایش، مجید شاکری تحلیلگر اقتصادی برنامه ، پیامدهای کاهش مجدد سود بانکی در شرایط فعلی اقتصاد را  بررسی خواهد کرد و به این سوال پاسخ داده خواهد شد که آیا شرایط فعلی اقتصاد کشور آمادگی کاهش مجدد سود سپرده های بانکی را دارد و با انجام این کار سایر بخش های اقتصادی چه تاثیری خواهند پذیرفت؟

سوال پیامکی برنامه نیز به این موضوع اختصاص دارد که اگر شما در بانک سپرده داشته باشید و نرخ سودبانکی بازهم کاهش پیدا کند، کدام گزینه را برای سپرده‌تان ترجیح می‌دهید؟

1- خرید سهام

2- خرید طلا

3- راه اندازی کسب و کار

4- ساختمان سازی

5- نگهداری در بانک

همچنین در بخش پایش مشکلات کسب و کار این برنامه روند 9 ماهه اقدامات دستگاه‌ها و وزارت خانه‌های متولی برای مرتفع کردن مشکلات کسب و کاری مردم بررسی و استان‌های کشور بر اساس عملکردشان رتبه بندی می‌شوند

در پایان نیز سومین گروه از داوطلبان مسابقه جوان موفق که هر یک موفق به راه اندازی یک کسب و کار ویژه با درآمدزایی و اشتغال بالا شده‌اند به رقابت پرداخته و با رای بینندگان به مرحله نیمه‌نهایی صعود خواهند کرد.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

80  ⁄    =  20