حضور فناپ تلکام و ابرآروان در چهارمین نمایشگاه سایبری

شرکت های فناپ، تلکام و ابرآروان به صورت مشترک در چهارمین نمایشگاه صنعت بومی سایبری که در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران دایر است، حضور دارند.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک و به نقل از ایبنا، این نمایشگاه از ۱۲ تا ۱۶ آبان ماه در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار می شود. چندی پیش، در پی درخواست سازمان فناوری اطلاعات ایران مبنی بر پیشگیری از حملات سایبری و حفاظت از وبگاه های سازمان ها و نهادهای دولتی، قراردادی بین شرکت فناپ تلکام و این سازمان منعقد شد تا از خدمات امنیت ابری و شبکه توزیع محتوای ابرآروان به عنوان راهکاری برای ارتقای امنیت دولت الکترونیکی و حراست از اعتبار نهادهای دولتی بهره گرفته شود. براساس این قرارداد، مقرر شده که ابرآروان به صورت رایگان، به یکهزار وبگاه دولتی خدمات CDN و سامانه امنیت ابری ارائه دهد.

بهره گیری از خدمات CDN (شبکه توزیع محتوا) و سامانه امنیت ابری، نه تنها مانع از بروز حملات DDos شده، بلکه باعث تسریع و چابک تر شدن عملکرد وب سایت های دولتی می شود.

ابرآروان و شرکت فناپ تلکام از ۱۳ تا ۱۶ آبان ماه به منظور آشنایی و معرفی این خدمات به نهادها و سازمان های دولتی در چهارمین نمایشگاه صنعت بومی سایبری، واقع در سالن شماره ۱۴ نمایشگاه بین المللی تهران حضور دارند.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  −  4  =  1