رئیس سابق فدرال رزرو در کنفرانس بلاک‌چین سخنرانی خواهد کرد

در رویدادی بی‌سابقه، بِن برنانکه (Ben Bernanke)، رئیس سابق فدرال رزرو از سخنرانان اصلی کنفرانس بلاک‌چین و بانکداری خواهد بود که در ماه اکتبر توسط Ripple برگزار می‌شود. برنانکه نماد یکی از بازیگران کلیدی دنیای پول و سرمایه‌گذاری سنتی است که اکنون به طرفداری از ارزهای دیجیتال برخاسته است.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، در رویدادی بی‌سابقه، بِن برنانکه  (Ben Bernanke)، رئیس سابق فدرال رزرو از سخنرانان اصلی کنفرانس بلاک‌چین و بانکداری خواهد بود که در ماه اکتبر توسط Ripple برگزار می‌شود. برنانکه نماد یکی از بازیگران کلیدی دنیای پول و سرمایه‌گذاری سنتی است که اکنون به طرفداری از ارزهای دیجیتال برخاسته است.

 

این رویداد سه روزه توسط Ripple برگزار می‌شود، ارزی مجازی که تلاش می‌کند مدل بانکداری را متحول و یکپارچه کند. برنانکه به عنوان سخنران اصلی، گزینه‌ی مناسبی است زیرا وی در گذشته انتقادات بسیاری بر ارزهای رمزنگاری‌شده وارد ساخته بود. وی همچنین قرار است مصاحبه‌ای نیز با جین اسپرلینگ (Gene Sperling) داشته باشد. اسپرلینگ در دوران ریاست جمهوری بیل کلینتون و باراک اوباما به عنوان مشاور اقتصاد ملی فعالیت داشته است.

 

در سال 2013، برنانکه در یک اظهارنظر در کنگره اعلام کرده بود که ارزهای مجازی، آینده‌ی خوبی پیشِ رو خواهند داشت. با این وجود، اخیراً در سال 2015 به مشکلات جدی این ارزها از جمله ناشناس بودن و فقدان ثبات پرداخته بود.

 

برنانکه نیز مانند بسیاری از مدیران مالی، اقتصاددانان و سرمایه‌گذاران به تازگی به ارزش این نسل جدید ارز واقف شده است. در این صف طولانی، موسساتی مانند Morgan Stanley نیز به چشم می‌خورد که به طور جدی به بازار ارزهای رمزنگاری‌شده وارد شده‌اند. جان مک (John Mack) که دوره‌ای مدیرعامل Morgan Stanley بود نیز اذعان داشت که وی سالهاست در ارزهای دیجیتال سرمایه‌گذاری کرده است. با این وجود، با توجه به موضع‌گیری برخی مدیران و سرمایه‌گذاران سنتی در مقابل ارزهای دیجیتال، فضای این بازار همچنان دوقطبی است.

منبع: cointelegraph

 

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

17  +    =  22