انتخاب اعضای جدید هیات مدیره موسسه نور/دو مدیر فناوری در جمع هیات مدیره

در مجمع فوق العاده اننجام شد:

عضو سابق هیات مدیره موسسه اعتباری نور با اشاره به انتخاب ۵ عضو اصلی جدید هیات مدیره این موسسه برای یک دوره ۲ ساله، از معرفی ۵ نفر به بانک مرکزی برای انتخاب مدیرعامل جدید خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،محمد پویانفر در جمع خبرنگاران با اشاره به برگزاری مجمع عمومی عادی فوق العاده موسسه اعتباری نور در روز پنج شنبه، گفت: منوچهر زمانی، اکبر جعفری، محمد مروج، مهران شریفی و رضا گودرزی به عنوان ۵ عضو جدید هیات مدیره به مدت دو سال انتخاب شدند.

عضو سابق هیات مدیره موسسه اعتباری  نور افزود: همچنین سجاد سیاح نیز به عنوان عضو علی البدل هیات مدیره انتخاب شد و آقای معمار اصفهانی نیز که عنوان قائم مقام موسسه را دارد تا زمان انتخاب مدیرعامل و تایید بانک مرکزی، به عنوان سرپرست موسسه فعالیت خواهد کرد.

پویانفر ادامه داد: یکی از اقدامات هیات مدیره قبلی در سال جاری متمرکز کردن ۳۳۶ شعبه موسسه بود که از ادغام ۳ موسسه پیشگامان همیار یزد، کارسازان و صندوق‌های قرض‌الحسنه ریحانه گستر و مشیز استان کرمان تشکیل شده است.

وی تاکید کرد: همچنین برنامه متمرکز کردن نرم افزارهای موسسه و انتقال داده ها از نرم افزارهای ۳ موسسه یادشده نیز عملیاتی شد و در حال حاضر کارها در قالب یک پوسته متمرکز دنبال می شود.

عضو سابق هیات مدیره موسسه اعتباری نور اظهارداشت: هیات مدیره ۱۱۰ دستورالعمل مختلف در زمینه های حقوق و مزایا، استعلام ها و … را ابلاغ کرد و از سویی موضوع متمرکز کردن ۲۵۰۰ نفر از پرسنل را نیز دنبال کردیم.

پویانفر تصریح کرد: هیات مدیره باید طبق مقررات و در مدت زمان مشخص مدیرعامل جدید را برای تایید به بانک مرکزی معرفی نماید و برای این کار ۵ نفر به بانک مرکزی معرفی شده اند.

به گفته وی، هنوز صورت های مالی تجمیعی موسسه نهایی نشده ولی سهامداران در نظر دارند تا سرمایه ۳ هزار میلیارد ریالی موسسه به ۵ هزار میلیارد ریال افزایش یابد. البته صورت های مالی موسسه که طبق استانداردهای IFRS تهیه شده، حاکی از سوددهی موسسه در سال جاری است.

عضو سابق هیات مدیره موسسه اعتباری نور گفت: بحث نرخ سود از اختیارات شورای پول و اعتبار است، اما این نرخ باید بر اساس عرضه و تقاضای بازار و همچنین به صورت شناور باشد. وی با تاکید بر اینکه تمامی حساب های این موسسه در قالب دستورالعمل های ابلاغی بانک مرکزی افتتاح می شود، افزود: موسسه سهامداران عمده مطلق ندارد و برخی به صورت بلوک سهامی را در اختیار دارند.

پویانفر اظهارداشت: حدود ۱۵ نفر برای عضویت در هیات مدیره جدید موسسه اعتباری نور به بانک مرکزی معرفی شده بودند که ۶ نفر از آنها تایید شدند.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

5  +  1  =