حمایت انحصاری «سداد» از جشن روز خبرنگار

مدیرعامل پرداخت الکترونیک سداد، هدف از حمایت این شرکت از برگزاری مراسم روز خبرنگار را قدردانی «سداد» از اصحاب رسانه به دلیل نقش موثر این حوزه در نشر اخبار حوزه بانکداری و پرداخت الکترونیک بیان کرد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، مهندس محمد مهدی صادق، مدیرعامل پرداخت الکترونیک سداد ضمن حمایت از برگزاری مراسم جشن روز خبرنگار از سوی پژوهشکده پولی بانکی در ارتباط با حمایت سداد بیان کرد: با هدف قدردانی از اصحاب رسانه اقدام به حمایت از جشن روز خبرنگار کرده‌ایم تا از نقش موثر خبرنگاران در نشر اخبار حوزه بانکداری و پرداخت الکترونیک تشکر کرده باشیم.

مدیرعامل شرکت پرداخت الکترونیک سداد افزود: صنعت بانکداری و پرداخت الکترونیک شاید بیش از هر حوزه دیگری به فضایی شفاف و عاری از ابهام محتاج است و به طور قطع حضور خبرنگاران شایسته و متعهد در این زمینه بسیار با اهمیت است.

در این مراسم جمعی از مسئولان دولتی و دست اندرکاران صنعت پرداخت نیز حضور به عمل آوردند. ولی الله سیف رئیس کل بانک مرکزی، حمید پور محمدی، معاون توسعه امور تولیدی سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور (محمد باقر نوبخت)به همراه دکتر علی دیواندری رئیس پژوهشکده پولی و بانکی از جمله سخنرانان اصلی این مراسم بودند.  

گفتنی است خبرگزاری ایبنا زیر نظر پژوهشکده پولی بانکی به عنوان مجری رسمی این مراسم بود که عصر دیروز با حمایت انحصاری شرکت پرداخت الکترونیک سداد در تالار ایوان شمس برگزار شد و بیش از ۱۵۰ خبرنگار حوزه اقتصادی، مدیران عامل بانک ها، بیمه، بورس و شرکت های پرداخت الکترونیکی در آن حضور پیدا کردند.

انتهای پیام

 

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

48  ⁄  16  =